M-learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
M-learning in further education of pedagogical employees
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61300Identifikátory
SIS: 133222
Katalog UK: 990016014130106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19963]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trojan, Václav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
M-learning, mobilní technologie, další vzdělávání pedagogických pracovníkůKlíčová slova (anglicky)
M-learning, mobile technology, further education of pedagogical employeesPráce se zabývá možnostmi m-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků na všech stupních škol. Na základě poznatků z odborné literatury autorka práce zjišťuje, jaké možnosti nabízejí mobilní technologie v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a které z těchto technologií jsou pedagogy nejčastěji využívány. Dále vymezuje výhody, nevýhody a bariéry, které mají vliv na používání mobilních prostředků v dalším vzdělávání. Práce je doplněna výzkumem, který odpovídá na otázku, jaké faktory ovlivňují m- learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. V závěru práce autorka shrnuje zjištěné poznatky a předkládá doporučení pro školskou praxi.
The thesis is dealing with possibilities of m-learning in further education of pedagogical employees at schools of all levels. The author of the thesis explores the basis of findings from expert literature, what possibilities mobile technologies offer in further education of pedagogical employees and which of these technologies pedagogues use most. The author also points out the advantages, the disadvantages and the barriers, which have impact on using mobile products in further education. The thesis includes the research which factors have impact on m-learning in further education of pedagogical employees. In the final part of the thesis the author sums up all her findings and gives recommendations for educational practice.