dc.contributor.advisor | Svoboda, Petr | |
dc.creator | Mrázková, Jaroslava | |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T16:21:17Z | |
dc.date.available | 2017-05-18T16:21:17Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/61300 | |
dc.description.abstract | The thesis is dealing with possibilities of m-learning in further education of pedagogical employees at schools of all levels. The author of the thesis explores the basis of findings from expert literature, what possibilities mobile technologies offer in further education of pedagogical employees and which of these technologies pedagogues use most. The author also points out the advantages, the disadvantages and the barriers, which have impact on using mobile products in further education. The thesis includes the research which factors have impact on m-learning in further education of pedagogical employees. In the final part of the thesis the author sums up all her findings and gives recommendations for educational practice. | en_US |
dc.description.abstract | Práce se zabývá možnostmi m-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků na všech stupních škol. Na základě poznatků z odborné literatury autorka práce zjišťuje, jaké možnosti nabízejí mobilní technologie v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a které z těchto technologií jsou pedagogy nejčastěji využívány. Dále vymezuje výhody, nevýhody a bariéry, které mají vliv na používání mobilních prostředků v dalším vzdělávání. Práce je doplněna výzkumem, který odpovídá na otázku, jaké faktory ovlivňují m- learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. V závěru práce autorka shrnuje zjištěné poznatky a předkládá doporučení pro školskou praxi. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | M-learning | cs_CZ |
dc.subject | mobilní technologie | cs_CZ |
dc.subject | další vzdělávání pedagogických pracovníků | cs_CZ |
dc.subject | M-learning | en_US |
dc.subject | mobile technology | en_US |
dc.subject | further education of pedagogical employees | en_US |
dc.title | M-learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-18 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 133222 | |
dc.title.translated | M-learning in further education of pedagogical employees | en_US |
dc.contributor.referee | Trojan, Václav | |
dc.identifier.aleph | 001601413 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá možnostmi m-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků na všech stupních škol. Na základě poznatků z odborné literatury autorka práce zjišťuje, jaké možnosti nabízejí mobilní technologie v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a které z těchto technologií jsou pedagogy nejčastěji využívány. Dále vymezuje výhody, nevýhody a bariéry, které mají vliv na používání mobilních prostředků v dalším vzdělávání. Práce je doplněna výzkumem, který odpovídá na otázku, jaké faktory ovlivňují m- learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. V závěru práce autorka shrnuje zjištěné poznatky a předkládá doporučení pro školskou praxi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is dealing with possibilities of m-learning in further education of pedagogical employees at schools of all levels. The author of the thesis explores the basis of findings from expert literature, what possibilities mobile technologies offer in further education of pedagogical employees and which of these technologies pedagogues use most. The author also points out the advantages, the disadvantages and the barriers, which have impact on using mobile products in further education. The thesis includes the research which factors have impact on m-learning in further education of pedagogical employees. In the final part of the thesis the author sums up all her findings and gives recommendations for educational practice. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016014130106986 | |