Spolupráce OSPOD se zařízeními na výkon ochranné výchovy
OSPOD cooperation with institution for protective care
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61002Identifikátory
SIS: 124513
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mlčková, Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
15. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
OSPOD, sociálně-právní ochrana dětí, ochranná výchova, školská zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy, spolupráceKlíčová slova (anglicky)
OSPOD, socio-legal protection of children, protective education, facilities for institutional and protective education, cooperationPředkládaná práce se zabývá problematikou spolupráce OSPOD se zařízeními na výkon ochranné výchovy. Obsah teoretické části práce tvoří legislativní rámec dané problematiky, vysvětlení základních pojmů, působnost orgánu sociálně-právní ochrany dětí, školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy a ukládání a výkon ochranné výchovy. Pro praktickou část byla zvolena kvalitativní strategie průzkumu. Respondenty byli pracovníci sociálně-právní ochrany dětí. Na základě výsledků výzkumného šetření je v práci popsáno fungování spolupráce těchto organizací.
The basis of the theoretical part is the conceptualization of terms that stem from the main research question. That includes an explanation of the fundamental points of the socio-legal protection of children, protective education, facilities for institutional and protective education. For the empirical part a qualitative strategy of research was chosen, interview method. The respondents included employees of the department of socio-legal protection of children. Based on the results of the research, the thesis describes functioning of the cooperation of both organizations.