Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu
Marketing Communication of Recently Made Ladies' Eshop
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60844Identifikátory
SIS: 125374
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace, marketingový výzkum, eshopKlíčová slova (anglicky)
Marketing communiaction, marketing research, eshopNázev: Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou komunikaci nově vznikajícímu dámskému eshopu. Tohoto hlavního cíle bude dosaženo na základě marketingového výzkumu. Metody: V této práci bude použit marketingový dotazník, pomocí kterého bude navržena marketingová komunikace pro nově vznikající dámský eshop Activelady.cz. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu byly zjištěny vlastnosti a chování sportovních žen, tedy potenciálních zákaznic nového dámského eshopu Activelady.cz. Následně na základě anonymního dotazníku bylo vytvořeno několik návrhů pro marketingovou komunikaci eshopu se zákaznicemi. Jednotlivé návrhy budou poskytnuty majitelům nového dámského eshopu Activelady.cz ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními zákaznicemi. Klíčová slova: marketingová komunikace, marketingový výzkum, eshop
Title: Marketing Communication of Recently Made Ladies' Eshop Objectives: The main aim of the Dissertation thesis is to create marketing communications for recently made ladies' eshop. This main aim will be reached on the basis of marketing research. Methods: In this thesis I will be use a marketing questionnaire, which will be source for marketing communications for recently made women's eshop Activelady.cz. Results: With the help of marketing research was the properties and behaviour of women's sports were identificated, as well as a new potential women's customers for eshop Activelady.cz. After that on the basis of this anonymous questionnaire were created a few suggestions for marketing communications between eshop and customers. Individual suggestions will be provided to owners of the new women's shop Activelady.cz to improve marketing communications with potential customers. Keywords: marketing communication, marketing research, eshop