Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol
Sports celebrity influence on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60743Identifikátory
SIS: 128436
Kolekce
- Kvalifikační práce [8347]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Musálek, Martin
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nákupní chování, spotřebitel, zákazník, sportovní celebritaKlíčová slova (anglicky)
Marketing, marketing communication, marketing research, behavioural intention, consumer, customer, sports celebrityNázev práce: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol Cíle práce: Zjistit vliv sportovních osobností na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří studenti pražských středních a vysokých škol, kteří byli vybráni pomocí vhodné příležitosti. Výsledky: Z výsledků výzkumu nebylo jednoznačně prokázáno, že využití sportovních osobností má pozitivní efekt na spotřebitelské preference studentů SŠ a VŠ. Veškerá získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nákupní chování, spotřebitel, zákazník, sportovní celebrita.
Title: Sports celebrity influence on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague Objectives: The goal of my study is to determine the effect of sports celebrities on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague. Methods: The method of written questionnaire is selected for marketing research. The sampling unit is consisted of students from secondary schools and universities in Prague. The students were selected randomly. Results: The results of research have not been clearly demonstrated that the sports celebrities have positive effect on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague. The final information is organized in tables and graphs in result section. Key words: Marketing, marketing communication, marketing research, behavioural intention, consumer, customer, sports celebrity.