Zobrazit minimální záznam

Program EATS as an alternative in teaching English language at primary school
dc.contributor.advisorVoda, Jan
dc.creatorChytilová, Anna
dc.date.accessioned2017-05-18T10:25:04Z
dc.date.available2017-05-18T10:25:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59557
dc.description.abstractThis thesis is about an inovative program in teaching English language called EATS. The goal was to find out the effectivness of this program on the basis of repeated observations, didactic testing and interview. In the theoretical part the position of English language in the curricular documents is discussed. Then there is the description of the communicative approach to the language learning which is very useful in nowadays globalised society.The important role of the native speaker is emphasized because he brings the authentic element into the education process and gives pupils good language model. Also the early education in foreign languages is part of this work. Integrated language learning is described on the ilustration of CLIL and its alternative which could be called "language preparation". The aim was to show an example of a good practice which could inspire someone.en_US
dc.description.abstractTato práce pojednává o inovativním programu výuky angličtiny s názvem EATS. Cílem bylo zjistit efektivitu tohoto programu na základě opakovaného pozorování, didaktického testování a rozhovorů. V teoretické části je rozebíráno postavení výuky anglického jazyka v kurikulárních dokumentech, dále popsán komunikativní přístup k výuce jazyků, který je velmi vhodný do dnešní globalizované společnosti. Je zde zdůrazněna důležitá role rodilého mluvčího, který vnáší do hodiny autentický prvek a slouží žákům jako jazykový vzor. Stejně tak je rozebírán trend rané výuky cizích jazyků, která je spojena se stále se snižující věkovou hranicí pro zahájení cizojazyčné výuky. Také je v práci popsána integrovaná výuka metodou CLIL a její alternativa v podobě jazykové propedeutiky. Jednalo se o to ukázat příklad dobré praxe, kterým by se mohl někdo inspirovat.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectInovativní přístupycs_CZ
dc.subjectraná výuka cizích jazykůcs_CZ
dc.subjectprogram EATScs_CZ
dc.subjectrodilí mluvčícs_CZ
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs_CZ
dc.subjectanglický jazykcs_CZ
dc.subjectprimární vzdělávánícs_CZ
dc.subjectInovative approachesen_US
dc.subjectearly education in foreign languagesen_US
dc.subjectprogram EATSen_US
dc.subjectnative speakersen_US
dc.subjectFramework Education Programen_US
dc.subjectEnglish languageen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleProgram EATS jako alternativa ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-04
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId128135
dc.title.translatedProgram EATS as an alternative in teaching English language at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph001621826
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce pojednává o inovativním programu výuky angličtiny s názvem EATS. Cílem bylo zjistit efektivitu tohoto programu na základě opakovaného pozorování, didaktického testování a rozhovorů. V teoretické části je rozebíráno postavení výuky anglického jazyka v kurikulárních dokumentech, dále popsán komunikativní přístup k výuce jazyků, který je velmi vhodný do dnešní globalizované společnosti. Je zde zdůrazněna důležitá role rodilého mluvčího, který vnáší do hodiny autentický prvek a slouží žákům jako jazykový vzor. Stejně tak je rozebírán trend rané výuky cizích jazyků, která je spojena se stále se snižující věkovou hranicí pro zahájení cizojazyčné výuky. Také je v práci popsána integrovaná výuka metodou CLIL a její alternativa v podobě jazykové propedeutiky. Jednalo se o to ukázat příklad dobré praxe, kterým by se mohl někdo inspirovat.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is about an inovative program in teaching English language called EATS. The goal was to find out the effectivness of this program on the basis of repeated observations, didactic testing and interview. In the theoretical part the position of English language in the curricular documents is discussed. Then there is the description of the communicative approach to the language learning which is very useful in nowadays globalised society.The important role of the native speaker is emphasized because he brings the authentic element into the education process and gives pupils good language model. Also the early education in foreign languages is part of this work. Integrated language learning is described on the ilustration of CLIL and its alternative which could be called "language preparation". The aim was to show an example of a good practice which could inspire someone.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016218260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV