dc.contributor.advisor | Voda, Jan | |
dc.creator | Chytilová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T10:25:04Z | |
dc.date.available | 2017-05-18T10:25:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/59557 | |
dc.description.abstract | This thesis is about an inovative program in teaching English language called EATS. The goal was to find out the effectivness of this program on the basis of repeated observations, didactic testing and interview. In the theoretical part the position of English language in the curricular documents is discussed. Then there is the description of the communicative approach to the language learning which is very useful in nowadays globalised society.The important role of the native speaker is emphasized because he brings the authentic element into the education process and gives pupils good language model. Also the early education in foreign languages is part of this work. Integrated language learning is described on the ilustration of CLIL and its alternative which could be called "language preparation". The aim was to show an example of a good practice which could inspire someone. | en_US |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o inovativním programu výuky angličtiny s názvem EATS. Cílem bylo zjistit efektivitu tohoto programu na základě opakovaného pozorování, didaktického testování a rozhovorů. V teoretické části je rozebíráno postavení výuky anglického jazyka v kurikulárních dokumentech, dále popsán komunikativní přístup k výuce jazyků, který je velmi vhodný do dnešní globalizované společnosti. Je zde zdůrazněna důležitá role rodilého mluvčího, který vnáší do hodiny autentický prvek a slouží žákům jako jazykový vzor. Stejně tak je rozebírán trend rané výuky cizích jazyků, která je spojena se stále se snižující věkovou hranicí pro zahájení cizojazyčné výuky. Také je v práci popsána integrovaná výuka metodou CLIL a její alternativa v podobě jazykové propedeutiky. Jednalo se o to ukázat příklad dobré praxe, kterým by se mohl někdo inspirovat. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Inovativní přístupy | cs_CZ |
dc.subject | raná výuka cizích jazyků | cs_CZ |
dc.subject | program EATS | cs_CZ |
dc.subject | rodilí mluvčí | cs_CZ |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cs_CZ |
dc.subject | anglický jazyk | cs_CZ |
dc.subject | primární vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Inovative approaches | en_US |
dc.subject | early education in foreign languages | en_US |
dc.subject | program EATS | en_US |
dc.subject | native speakers | en_US |
dc.subject | Framework Education Program | en_US |
dc.subject | English language | en_US |
dc.subject | primary education | en_US |
dc.title | Program EATS jako alternativa ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-04 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 128135 | |
dc.title.translated | Program EATS as an alternative in teaching English language at primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Stará, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001621826 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce pojednává o inovativním programu výuky angličtiny s názvem EATS. Cílem bylo zjistit efektivitu tohoto programu na základě opakovaného pozorování, didaktického testování a rozhovorů. V teoretické části je rozebíráno postavení výuky anglického jazyka v kurikulárních dokumentech, dále popsán komunikativní přístup k výuce jazyků, který je velmi vhodný do dnešní globalizované společnosti. Je zde zdůrazněna důležitá role rodilého mluvčího, který vnáší do hodiny autentický prvek a slouží žákům jako jazykový vzor. Stejně tak je rozebírán trend rané výuky cizích jazyků, která je spojena se stále se snižující věkovou hranicí pro zahájení cizojazyčné výuky. Také je v práci popsána integrovaná výuka metodou CLIL a její alternativa v podobě jazykové propedeutiky. Jednalo se o to ukázat příklad dobré praxe, kterým by se mohl někdo inspirovat. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is about an inovative program in teaching English language called EATS. The goal was to find out the effectivness of this program on the basis of repeated observations, didactic testing and interview. In the theoretical part the position of English language in the curricular documents is discussed. Then there is the description of the communicative approach to the language learning which is very useful in nowadays globalised society.The important role of the native speaker is emphasized because he brings the authentic element into the education process and gives pupils good language model. Also the early education in foreign languages is part of this work. Integrated language learning is described on the ilustration of CLIL and its alternative which could be called "language preparation". The aim was to show an example of a good practice which could inspire someone. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016218260106986 | |