Osobnostní typ ředitele školy z pohledu pedagogických pracovníků
Personality type director from the perspective of teachers
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/58684Identifiers
Study Information System: 133040
Collections
- Kvalifikační práce [18636]
Author
Advisor
Referee
Trojan, Václav
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
School Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
19. 6. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Osobnost Teorie osobnosti Typologie osobnosti Osobnostní typy Osobnostní typ analytický Osobnostní typ poháněčský Osobnostní typ laskavý Osobnostní typ expresivní Osobnostní analýza Ředitel školy PedagogKeywords (English)
personality theories of Personality personality Typology personality types Personality type analysis Personality type poháněčský Kind personality type Expressive personality type personality analysis headmaster pedagogue: Závěrečná práce se zabývá osobnostními typy pedagogických pracovníků. Předmětem výzkumu je zjistit, zda odpovídá osobnostní typ současného ředitele školy požadavkům pedagogických pracovníků. Vychází z šetření ve dvaceti mateřských školách, kde je dotazováno dvacet ředitelů a osmdesát pedagogů. Jedná se o výzkum kvantitativní, dotazníkové šetření - osobnostní analýzou. Přináší zjištění , jaké osobnostní typy ve dvaceti zkoumaných mateřských školách jsou, celkem zjištěno u stovky osob. Dále se dozvíme, jaký osobnostní typ si na místě ředitele školy představují pedagogičtí pracovníci a tím zjistíme, zda současný ředitel odpovídá, či nikoli požadavkům pedagogů.
( angl.) Final thesis deals with the personality types of teachers. The object of the research is to determine whether personality type corresponds to the current needs of the school teaching staff. Based on a survey of twenty nursery schools where directors interviewed twenty and eighty teachers. This is a quantitative research, questionnaire - personality analysis. Brings to determine what personality types in the twenty surveyed kindergartens are, by and found in hundreds of people. Furthermore, we know what personality type you spot a school head teachers and are thus find out whether the current director is responsible or not the requirements of teachers.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání
Defence status: DEFENDEDDunovská, Marie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021)Date of defense: 10. 12. 2021Disertační práce s názvem Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání charakterizuje z vědeckého pohledu filosofie, psychologie, hudební psychologie, neurofyziologie, pedagogiky a hudební ... -
Uplatnění osobnostního zřetele ředitele školy v oblasti vedení lidí
Defence status: DEFENDEDHassmanová, Lucie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Date of defense: 20. 5. 2016Závěrečná práce se zabývá deskripcí, do jaké míry se v současné školské praxi uplatňuje zřetel k osobnostním kvalitám ředitele školy v oblasti vedení lidí. Daná problematika vychází ze zkušeností, znalostí a schopností, ... -
Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání
Defence status: RECOGNIZEDHons, Marie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2023)Date of defense: 2. 3. 2023Disertační práce s názvem Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání charakterizuje z vědeckého pohledu filosofie, psychologie, hudební psychologie, neurofyziologie, pedagogiky a hudební ...