Zobrazit minimální záznam

Eating disorder
dc.contributor.advisorŠotolová, Eva
dc.creatorLoudová, Libuše
dc.date.accessioned2017-05-16T16:00:52Z
dc.date.available2017-05-16T16:00:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57532
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je obecné pojednání o multifaktoriálních příčinách poruch příjmu potravy v kontextu současných sociokulturních determinantů, se zaměřením na děti a mladistvé. Teoretickými východisky práce jsou v jejím úvodu obecná pojednání o možných příčinách vzniku, výskytu, průběh, prognóze a diagnostických kritérií poruch příjmu potravy, s odkazem na mladší školní a mladistvý věk. Stěžejním tématem bakalářské práce je pak dotazníkové šetření z oblasti znalostí, schopností rozpoznání, intervence, obecných postojů k problematice a realizace primární prevence poruch příjmu potravy pedagogického sboru druhého stupně běžné základní školy. Uvedení statistických dat za období posledních pěti let v souvislosti s nárůstem výskytu a hospitalizace pacientů dětského a mladistvého věku s poruchami příjmu potravy na dětské psychiatrické klinice a výskyt těchto poruch v kombinaci s duální diagnózou, je dílčím cílem práce. V práci bude použita komparativní metoda a dotazníkové šetření.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis summarizes the multifactorial causes of eating disorders in the context of current socio-cultural determinants, with a special focus on children and adolescents. The theoretical background for this thesis, as specified in the introduction, is a general overview of the possible causes, occurrence, course, prognosis, and diagnostic criteria of eating disorders, with an emphasis on younger school age and adolescent age. The central topic of my Bachelor's thesis is a questionnaire-based survey of the knowledge, recognition abilities, interventions, general attitudes towards the issue, and the implementation of primary prevention of eating disorders among members of the teaching staff in the sixth to ninth grades of normal elementary schools. The secondary objective of the thesis is to provide statistical data for the last five years due to the increase in the number and hospitalization rate of paediatric and adolescent patients with eating disorders at the Clinic of Paediatric Psychiatry and the incidence of these disorders in combination with a dual diagnosis. The comparative method and a questionnaire were used in this thesis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectporuchy příjmu potravycs_CZ
dc.subjectmentální anorexiecs_CZ
dc.subjectmentální bulimiecs_CZ
dc.subjectpikacs_CZ
dc.subjectruminacecs_CZ
dc.subjectbigorexiecs_CZ
dc.subjectortorexiecs_CZ
dc.subjectdrunkorexiecs_CZ
dc.subjectsyndrom pervazivního odmítánícs_CZ
dc.subjectsyndrom infantilní mentální anorexiecs_CZ
dc.subjectsyndrom selektivního příjmu potravycs_CZ
dc.subjectemoční poruchacs_CZ
dc.subjectdisociacecs_CZ
dc.subjectstrescs_CZ
dc.subjecttraumatacs_CZ
dc.subjectideál štíhlého tělacs_CZ
dc.subjectspeciální pedagogikacs_CZ
dc.subjecteating disordersen_US
dc.subjectanorexia nervosaen_US
dc.subjectbulimia nervosaen_US
dc.subjectpicaen_US
dc.subjectruminationen_US
dc.subjectbigorexiaen_US
dc.subjectorthorexiaen_US
dc.subjectdrunkorexiaen_US
dc.subjectpervasive refusal syndromeen_US
dc.subjectsyndrome of infantile anorexia nervosaen_US
dc.subjectselective eating syndromeen_US
dc.subjectemotional disorderen_US
dc.subjectdissociationen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjecttraumaen_US
dc.subjectslimen_US
dc.subjectthin beauty idealen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.titlePoruchy příjmu potravycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-16
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121974
dc.title.translatedEating disorderen_US
dc.contributor.refereeMlčková, Marie
dc.identifier.aleph001624645
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem bakalářské práce je obecné pojednání o multifaktoriálních příčinách poruch příjmu potravy v kontextu současných sociokulturních determinantů, se zaměřením na děti a mladistvé. Teoretickými východisky práce jsou v jejím úvodu obecná pojednání o možných příčinách vzniku, výskytu, průběh, prognóze a diagnostických kritérií poruch příjmu potravy, s odkazem na mladší školní a mladistvý věk. Stěžejním tématem bakalářské práce je pak dotazníkové šetření z oblasti znalostí, schopností rozpoznání, intervence, obecných postojů k problematice a realizace primární prevence poruch příjmu potravy pedagogického sboru druhého stupně běžné základní školy. Uvedení statistických dat za období posledních pěti let v souvislosti s nárůstem výskytu a hospitalizace pacientů dětského a mladistvého věku s poruchami příjmu potravy na dětské psychiatrické klinice a výskyt těchto poruch v kombinaci s duální diagnózou, je dílčím cílem práce. V práci bude použita komparativní metoda a dotazníkové šetření.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis summarizes the multifactorial causes of eating disorders in the context of current socio-cultural determinants, with a special focus on children and adolescents. The theoretical background for this thesis, as specified in the introduction, is a general overview of the possible causes, occurrence, course, prognosis, and diagnostic criteria of eating disorders, with an emphasis on younger school age and adolescent age. The central topic of my Bachelor's thesis is a questionnaire-based survey of the knowledge, recognition abilities, interventions, general attitudes towards the issue, and the implementation of primary prevention of eating disorders among members of the teaching staff in the sixth to ninth grades of normal elementary schools. The secondary objective of the thesis is to provide statistical data for the last five years due to the increase in the number and hospitalization rate of paediatric and adolescent patients with eating disorders at the Clinic of Paediatric Psychiatry and the incidence of these disorders in combination with a dual diagnosis. The comparative method and a questionnaire were used in this thesis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016246450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV