Výuka disciplín gymnastiky v kontextu se strachovými zábranami
Teaching of sports gymnastics disciplins in connection with fear scruples
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/57228Identifikátory
SIS: 98759
Katalog UK: 990015587800106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Novotná, Viléma
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Gymnastika
Datum obhajoby
3. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
Strach, úzkost, sportovní gymnastika, přeskok, úraz, tělesná výchova, výukaKlíčová slova (anglicky)
Fear, anxiety, sports gymnastics, vault, injury, physical education, teachingNázev: Výuka disciplín sportovní gymnastiky v kontextu se strachovými zábranami Cíl: Zjistit v jakém rozsahu je sportovní gymnastika zařazována do výuky tělesné výchovy na ZŠ a SŠ a jak je vnímána, respektive ovlivňována výuka jednotlivých disciplín v kontextu se vznikem strachových zábran. Metoda: Pro výzkum byla použita metoda dotazování pomocí dotazníku pro studenty 1. a 2. ročníku navazujícího studia UK FTVS, pro učitele základních a středních škol. Výsledky: Grafické vyjádření výsledku, vyhodnocení jednotlivých položek dotazníku doplněné komentářem a závěrečné shrnutí šetřené problematiky. Klíčová slova: Strach, úzkost, sportovní gymnastika, přeskok, úraz, tělesná výchova, výuka
Title: Teaching of sports gymnastics disciplins in connection with fear scruples Aims of thesis: Find out range of incorporate sports gymnastics in teaching on elementary and high schools. How influence fears scruples this teaching. Method: In research was used method of question by question form. Respondets were students of 1. and 2. follow-up masters study UK FTVS, for teachers on elementary and high schools. Results: Grafics expression of results, evaluation of single items from question form completed by comments and final summary of examined problematic. Keywords: Fear, anxiety, sports gymnastics, vault, injury, physical education, teaching
