Zobrazit minimální záznam

Learning aids for educational therapy of dysorthographia of primary schools pupils
dc.contributor.advisorFelcmanová, Lenka
dc.creatorPanýrková, Monika
dc.date.accessioned2017-05-16T14:03:56Z
dc.date.available2017-05-16T14:03:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57070
dc.description.abstractNázev: Pomůcky k reedukaci dysortografie u žáků na prvním stupni základní školy Diplomová práce "Pomůcky k reedukaci dysortografie u žáků na prvním stupni základní školy" si klade cíl sestavit soubor metod a zhodnotit jeho vliv na reedukaci dysortografie - specifické poruchy pravopisu. Teoretická část se zabývá terminologií, projevy a etiologií specifických poruch učení, dále je na problematiku specifických poruch učení nahlíženo v kontextu vzdělávání na prvním stupni základní školy. Diagnostika, metody reedukace a užívané pomůcky jsou popsány pouze ve vztahu k dysortografii. Výzkumná část popisuje používané metody v rámci realizované speciálně pedagogické intervence a na základě analýzy vstupní a výstupní diagnostiky hodnotí vliv užitých metod na reedukaci dysortografie vybraného vzorku žáků v porovnání s kontrolní skupinou žáků, u které tyto metody aplikovány nebyly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The learning aids for educational therapy of dysortographia of primary school pupils pupils Thesis "The learning aids for educational therapy of dysortographia of primary school pupils" aims at assembling a list of method of reducing dysortographia - a specific grammar disability - and assessing their effectiveness for treating this disability. The theoretical part of the thesis covers terminology, symptoms and ethiology of specific learning disabilities. Next, the topic of specific learning disabilities is discussed in the context of primary school (ages 7 - 12). Diagnostics, methods of educational therapy and learning aids are described in relation to dysortographia. The reserch part of the thesis describes the methods used in special pedagogical intervention and, based on analysis of input and output diagnostics, assesses the effect of used methods on management of dysortographia in a chosen sample of pupils, compared to the control group which hasn't been treated with these methods. Key words: Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSpecifické poruchy učenícs_CZ
dc.subjectdysortografiecs_CZ
dc.subjectreedukacecs_CZ
dc.subjectreedukační pomůckycs_CZ
dc.subjectžáci mladšího školní věkucs_CZ
dc.subjectvstupní a výstupní diagnostikacs_CZ
dc.subjectspeciálně pedagogická intervencecs_CZ
dc.subjectsledovaný soubor žákůcs_CZ
dc.subjectkontrolní skupinacs_CZ
dc.subjectspecific learning disabilitiesen_US
dc.subjectdysortographiaen_US
dc.subjecteducational therapyen_US
dc.subjectlearning aidsen_US
dc.subjectprimary school pupils (ages 7 - 12)en_US
dc.subjectinput and output diagnosticen_US
dc.subjectspecial pedagogical interventionen_US
dc.subjectchoosen sample of pupilsen_US
dc.subjectcontrol groupen_US
dc.titlePomůcky k reedukaci dysortografie u žáků na prvním stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-19
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId133706
dc.title.translatedLearning aids for educational therapy of dysorthographia of primary schools pupilsen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001626494
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Pomůcky k reedukaci dysortografie u žáků na prvním stupni základní školy Diplomová práce "Pomůcky k reedukaci dysortografie u žáků na prvním stupni základní školy" si klade cíl sestavit soubor metod a zhodnotit jeho vliv na reedukaci dysortografie - specifické poruchy pravopisu. Teoretická část se zabývá terminologií, projevy a etiologií specifických poruch učení, dále je na problematiku specifických poruch učení nahlíženo v kontextu vzdělávání na prvním stupni základní školy. Diagnostika, metody reedukace a užívané pomůcky jsou popsány pouze ve vztahu k dysortografii. Výzkumná část popisuje používané metody v rámci realizované speciálně pedagogické intervence a na základě analýzy vstupní a výstupní diagnostiky hodnotí vliv užitých metod na reedukaci dysortografie vybraného vzorku žáků v porovnání s kontrolní skupinou žáků, u které tyto metody aplikovány nebyly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The learning aids for educational therapy of dysortographia of primary school pupils pupils Thesis "The learning aids for educational therapy of dysortographia of primary school pupils" aims at assembling a list of method of reducing dysortographia - a specific grammar disability - and assessing their effectiveness for treating this disability. The theoretical part of the thesis covers terminology, symptoms and ethiology of specific learning disabilities. Next, the topic of specific learning disabilities is discussed in the context of primary school (ages 7 - 12). Diagnostics, methods of educational therapy and learning aids are described in relation to dysortographia. The reserch part of the thesis describes the methods used in special pedagogical intervention and, based on analysis of input and output diagnostics, assesses the effect of used methods on management of dysortographia in a chosen sample of pupils, compared to the control group which hasn't been treated with these methods. Key words: Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016264940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV