Marketingový plán Fitcentrum Visla
The Marketing plan of Fitcentrum Visla
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56870Identifiers
Study Information System: 125276
CU Caralogue: 990016231130106986
Collections
- Kvalifikační práce [9002]
Author
Advisor
Referee
Čáslavová, Eva
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitnessKeywords (English)
Marketing, marketing plan, marketing mix, situational analysis, fitnessNázev: MARKETINGOVÝ PLAN FITCENTRA VISLA Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness
Title: MARKETING PLAN OF FITNESS VISLA Aims: The aim of this thesis is to collect detailed information from internal and external environment of fitness Visla. Based on these findings was draft a new marketing plan that will help to consolidate and improve market position fitness Visla. Methods: In this bachelor thesis has been used document analysis, characteristic of competition, interview, marketing mix, product portfolio analysis, PEST analysis and SWOT analysis. All methods were used to obtain information about fitness Visla. Results: The result of this thesis is marketing plan of fitness Visla for the end of a year 2013 and 2014, which contains all the essentials and can be an inspiration for implementation of the proposed activities. Keywords: Marketing, marketing plan, marketing mix, situational analysis, fitness