Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the Czech Version from the Viewpoint of Target Audience
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56849Identifiers
Study Information System: 85210
Collections
- Kvalifikační práce [7976]
Author
Advisor
Referee
Bednář, Miloš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWWKeywords (English)
Web, Presentation, Breakdown, Webdesign, Sport Faculty, WWWNázev: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWW
Title: Objectives: Methods: Results: Keywords: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience to analyse website and to suggest solution to imperfection Analysis, Questionnaire Inquiry, Interview methods evaluation, suggesting elements improving current form Web, Presentation, Breakdown, Webdesign, Sport Faculty, WWW