Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the Czech Version from the Viewpoint of Target Audience
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56849Identifikátory
SIS: 85210
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bednář, Miloš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWWKlíčová slova (anglicky)
Web, Presentation, Breakdown, Webdesign, Sport Faculty, WWWNázev: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWW
Title: Objectives: Methods: Results: Keywords: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience to analyse website and to suggest solution to imperfection Analysis, Questionnaire Inquiry, Interview methods evaluation, suggesting elements improving current form Web, Presentation, Breakdown, Webdesign, Sport Faculty, WWW