Zobrazit minimální záznam

ICT support of education in Youth diagnostic centers
dc.contributor.advisorBrdička, Bořivoj
dc.creatorPokorný, Michal
dc.date.accessioned2017-05-16T10:41:06Z
dc.date.available2017-05-16T10:41:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56292
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu o propojení výuky pomocí informačních komunikačních technologií mezi dětským diagnostickým ústavem (dále jen DDÚ) a kmenovou školou žáka, který přišel do DDÚ na dobrovolný diagnostický pobyt. Cílem této práce je zjišťování zájmu o tento projekt u učitelů, jak z DDÚ, tak učitelů ze základních škol, jejichž žáci absolvovali pobyt v DDÚ. Metodou zjišťování výsledků je online dotazníkové šetření mezi pedagogy z DDÚ a pedagogy ze škol mimo dětský diagnostický ústav, kteří mají zkušenosti s těmito dětmi. Výsledky jsou vyhodnoceny zvlášť pro pedagogy z DDÚ a pedagogy z ostatních základních škol, které mají s těmito žáky zkušenosti.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on an investigation of the benefit evoked by the ICT supported connected instruction between the Child Diagnostic Institute (the DDU) and the tribal school of a pupil, who comes to DDU for a voluntary diagnostic stay (DDP). The aim of this work is to determine an interest in this project among teachers, both from DDU and teachers from primary schools, whose pupils attended the DDU. The method of research is an online survey among teachers from DDU and teachers from schools outside the Diagnostic Institute who have experience with the DDU clients. The results are evaluated separately for teachers from DDU and teachers from other primary schools that have experiences with those pupils.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectdiagnostický ústavcs_CZ
dc.subjectpodporacs_CZ
dc.subjectICTen_US
dc.subjectYouth diagnostic centersen_US
dc.subjectsupporten_US
dc.titlePodpora vzdělávání v Diagnostických ústavech pomocí ICTcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-17
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId122212
dc.title.translatedICT support of education in Youth diagnostic centersen_US
dc.contributor.refereeLeipert, Jiří
dc.identifier.aleph001604129
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu o propojení výuky pomocí informačních komunikačních technologií mezi dětským diagnostickým ústavem (dále jen DDÚ) a kmenovou školou žáka, který přišel do DDÚ na dobrovolný diagnostický pobyt. Cílem této práce je zjišťování zájmu o tento projekt u učitelů, jak z DDÚ, tak učitelů ze základních škol, jejichž žáci absolvovali pobyt v DDÚ. Metodou zjišťování výsledků je online dotazníkové šetření mezi pedagogy z DDÚ a pedagogy ze škol mimo dětský diagnostický ústav, kteří mají zkušenosti s těmito dětmi. Výsledky jsou vyhodnoceny zvlášť pro pedagogy z DDÚ a pedagogy z ostatních základních škol, které mají s těmito žáky zkušenosti.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on an investigation of the benefit evoked by the ICT supported connected instruction between the Child Diagnostic Institute (the DDU) and the tribal school of a pupil, who comes to DDU for a voluntary diagnostic stay (DDP). The aim of this work is to determine an interest in this project among teachers, both from DDU and teachers from primary schools, whose pupils attended the DDU. The method of research is an online survey among teachers from DDU and teachers from schools outside the Diagnostic Institute who have experience with the DDU clients. The results are evaluated separately for teachers from DDU and teachers from other primary schools that have experiences with those pupils.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990016041290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV