Podpora vzdělávání v Diagnostických ústavech pomocí ICT
ICT support of education in Youth diagnostic centers
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56292Identifikátory
SIS: 122212
Katalog UK: 990016041290106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Leipert, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
17. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
ICT, diagnostický ústav, podporaKlíčová slova (anglicky)
ICT, Youth diagnostic centers, supportBakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu o propojení výuky pomocí informačních komunikačních technologií mezi dětským diagnostickým ústavem (dále jen DDÚ) a kmenovou školou žáka, který přišel do DDÚ na dobrovolný diagnostický pobyt. Cílem této práce je zjišťování zájmu o tento projekt u učitelů, jak z DDÚ, tak učitelů ze základních škol, jejichž žáci absolvovali pobyt v DDÚ. Metodou zjišťování výsledků je online dotazníkové šetření mezi pedagogy z DDÚ a pedagogy ze škol mimo dětský diagnostický ústav, kteří mají zkušenosti s těmito dětmi. Výsledky jsou vyhodnoceny zvlášť pro pedagogy z DDÚ a pedagogy z ostatních základních škol, které mají s těmito žáky zkušenosti.
The thesis is focused on an investigation of the benefit evoked by the ICT supported connected instruction between the Child Diagnostic Institute (the DDU) and the tribal school of a pupil, who comes to DDU for a voluntary diagnostic stay (DDP). The aim of this work is to determine an interest in this project among teachers, both from DDU and teachers from primary schools, whose pupils attended the DDU. The method of research is an online survey among teachers from DDU and teachers from schools outside the Diagnostic Institute who have experience with the DDU clients. The results are evaluated separately for teachers from DDU and teachers from other primary schools that have experiences with those pupils.
