Financování a propagace Juniorského maratonu
Financing and Promotion of the Junior Marathon
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55814Identifikátory
SIS: 124979
Kolekce
- Kvalifikační práce [8831]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Běh, sportovní akce, propagace, financování, sponzoringKlíčová slova (anglicky)
Running, sport event, promotion, financing, sponsorshipNázev: Financování a propagace Juniorského maratonu Cíle práce: Tato práce se zabývá charakteristikou běžeckého závodu Juniorský maraton z pohledu financování a propagace. Jejím cílem je identifikovat a zhodnotit současné zdroje financování a používané způsoby propagace a zároveň navrhnout nové možnosti pro financování a jiné způsoby propagace. Výsledky: Nové alternativy a doporučení pro efektivnější propagaci. Návrhy dalších možností financování. Metody: Ve své práci jsem většinu informací potřebných pro analyzování současného stavu financování a propagace Juniorského maratonu získal z osobního rozhovoru se zástupcem společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. Zároveň marketingový výzkum spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byl rozeslán dotazník. Výzkumný vzorek tvořili studenti středních škol, kteří se v loňském roce zúčastnili Juniorského maratonu. Klíčová slova: Běh, sportovní akce, propagace, financování, sponzoring
Title: Financing and promotion of the Junior marathon Objectives: This thesis deals with the characteristics of the Junior marathon, its financing and promotion. The aim of the thesis is identification and evaluation of current sources of financing and types of promotion and at the same time suggestion of new ways of financing and promotion. Results: New alternatives and recommendations for effective promotion. Suggestions of other ways of financing. Methods: The main part of information crucial for writing of this thesis was obtained in an interview with a representative of Prague International Marathon, spol. s r.o. There was also a market search carried out. The target group was among high school students participated in a last years Junior Marathon. Key words: Running, sport event, promotion, financing, sponsorship