Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o.
Internet marketing and social network of Počítačová pohotovost s.r.o.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55634Identifikátory
SIS: 127281
Kolekce
- Kvalifikační práce [8425]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
internetový marketing, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, sociální síť FacebookKlíčová slova (anglicky)
internet marketing, social network marketing on social networks, social network FacebookNázev: Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o. Cíle: Analýza využití sociální sítě Facebook v rámci internetového marketingu společnosti Počítačová pohotovost s.r.o., zhodnocení firemních a klientských reklamních kampaní prezentovaných na sociální síti Facebook. Metody: kvalitativní výzkum, analýza využití sociální sítě Výsledky: Bylo zjištěno, že společnost Počítačová pohotovost s.r.o. využívá sociální síť Facebook jako doplňující nástroj internetového marketingu. Její využití nenaplňuje plný potenciál, který sociální sítě představují, a je zde prostor pro další zlepšení. Klíčová slova: internetový marketing, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, sociální síť Facebook
Title: Internet marketing and social network of Počítačová pohotovost s.r.o. Objective: Analysis of using social network Facebook in Internet Marketing company Počítačová pohotovost s.r.o., evaluation of corporate and client advertising campaigns presented on the social network Facebook. Methods: Qualitative research, analysis using of social networks Results: It was found that company Počítačová pohotovost s.r.o. use social network Facebook as an additional tool of internet marketing. Its use does not meet the full potential that social networks have, and there is space for further improvement. Keywords: internet marketing, social network marketing on social networks, social network Facebook
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...