Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace
Ice Hockey Match as a Means of Marketing Communication
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55629Identifikátory
SIS: 120091
Kolekce
- Kvalifikační práce [8815]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokejKlíčová slova (anglicky)
Sports marketing, marketing communication, advertisement in sport, sponsorship, ice hockeyNázev: Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace Cíl: Analýza jednotlivých druhů sportovní reklamy realizovaných prostřednictvím hokejového utkání z pohledu sponzora. Metody: Kvalitativní výzkum, případová studie, osobní dotazování, pozorování Výsledky: Vyhodnocení analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokej
Title: Ice Hockey Match as a Means of Marketing Communication Objective: Analyse of individual sports advertisement types realized through hockey match from sponzor's perspective. Methods: Qualitative research, case study, personal questionnaire, observation Results: Analysis evaluation of individual sports advertisement types. Keywords: Sports marketing, marketing communication, advertisement in sport, sponsorship, ice hockey