Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu
Applying the European Customer Satisfaction Index in the area of sport
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54221Identifikátory
SIS: 133900
Katalog UK: 990016349620106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Čáslavová, Eva
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
20. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sport, sportovní služby, Evropský index spokojenosti zákazníka, ECSI, spokojenost zákazníka, ČASPV, sport pro všechny, systém managementu kvalityKlíčová slova (anglicky)
sport, sports services, the European Customer Satisfaction Index, ECSI, customer satisfaction, ČASPV, sport for all, the quality management systemNázev: Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost klientů České asociace Sport pro všechny (ČASPV) metodikou Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení. K dílčím cílům práce patří modifikace metodiky ECSI do prostředí sportu a porovnání výsledných hodnot indexů ECSI z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV, odlišných metod stanovení vah měřitelných proměnných i již provedených výzkumů v českém komerčním prostředí. Metody: V práci je prostřednictvím metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od zástupců a klientů ČASPV je využito dotazování elektronické a písemné. Výsledky: Dle výsledných hodnot indexu ECSI jsou klienti ČASPV s poskytovanými službami a činností asociace velice spokojeni. Z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV dosahuje skupina odborů Sportu pro všechny (SPV), jež je navázána na tento systém vyšší hodnoty indexu ECSI. Při srovnání s již provedenými výzkumy u komerčních subjektů vykazuje celkový index ECSI zkoumané asociace a čtyři hypotetické proměnné vyšších hodnot. I přes značnou spokojenost klientů jsou v...
Title: Applying the European Customer Satisfaction Index in the area of sport Objectives: The main objective of this paper is to determine customer satisfaction of the Czech Association Sport for All (ČASPV) using the methodology of the European Customer Satisfaction Index (ECSI) and following the results of the research propose recommendations. The sub-objectives include modification of the ECSI methodology for the area of sport and comparison of the resulting ECSI index values in terms of the quality management system applied in ČASPV, different methods of determining the weights of measurable variables and already conducted research in the Czech commercial environment. Methods: The work uses, through the methodology of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), the method of quantitative marketing research. For the primary data collection from ČASPV agents and clients, electronic and written inquiries were used. Results: According to the resulting ECSI index values, ČASPV clients have been very satisfied with the services and activities of the Association. In terms of the quality management system applied in ČASPV, the Sport for All (SPV) union group, which is linked to the system, achieved a higher ECSI value. When compared with already completed studies at commercial entities, the total...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Socializace a sport. Vliv výkonnostního sportu na životní cesty jedince
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHolomoucký, Adam (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2021)Datum obhajoby: 8. 6. 2021 -
Red Bull a jeho role v propagaci extrémních sportů: Analýza mediálního pokrytí na online zpravodajských portálech iSport.cz a Sport.cz
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKrejčí, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2025)Datum obhajoby: 19. 6. 2025 -
Podmínky pro organizovaný i neorganizovaný sport dětí ve věku 11-15 let v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKrupička, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Datum obhajoby: 17. 9. 2014Název práce: Podmínky pro organizovaný i neorganizovaný sport dětí ve věku 11-15 let v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zjistit vztah dětí ve věku 11-15 let v Brandýse nad Labem ...
