Zobrazit minimální záznam

Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorDýšek, Martin
dc.date.accessioned2017-05-16T01:14:12Z
dc.date.available2017-05-16T01:14:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54210
dc.description.abstractNázev: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušcics_CZ
dc.description.abstractTitle: Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans Objective: Analysis of the marketing program three football teams and its application towards the fans on the literature, obtained materials and conducted interviews. Methods: Marketing analysis was performed by analysis of internal and external documents and publications relating to the topic, followed by unstructured interviews with fans and semi structured interviews with representatives of clubs SK Slavia Praha and FC Flora Tallinn. A case study was based on the study of sport organizations and institutions and captures descriptions of the relationship and defines the complexity of the problem. This descriptive case study is supported by SWOT analysis. Results: Comparison of marketing programs of examined football clubs and the ways in which these programs are applied. Keywords: Marketing, marketing mix, sports marketing, communication, fansen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectfansen_US
dc.titleMarketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškůmcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-20
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId129061
dc.title.translatedThree Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fansen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001634960
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušcics_CZ
uk.abstract.enTitle: Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans Objective: Analysis of the marketing program three football teams and its application towards the fans on the literature, obtained materials and conducted interviews. Methods: Marketing analysis was performed by analysis of internal and external documents and publications relating to the topic, followed by unstructured interviews with fans and semi structured interviews with representatives of clubs SK Slavia Praha and FC Flora Tallinn. A case study was based on the study of sport organizations and institutions and captures descriptions of the relationship and defines the complexity of the problem. This descriptive case study is supported by SWOT analysis. Results: Comparison of marketing programs of examined football clubs and the ways in which these programs are applied. Keywords: Marketing, marketing mix, sports marketing, communication, fansen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016349600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV