Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport
The marketing plan of sport organization Elite Sport
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54017Identifiers
Study Information System: 114807
Collections
- Kvalifikační práce [7968]
Author
Advisor
Referee
Procházka, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 5. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
marketing, marketingový mix, plánování, marketingová strategie, službyKeywords (English)
marketing, marketing mix, planning, marketing strategy, servicesNázev: Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport Cíle: Vytvořit správný marketingový plán již fungující organizace Elite Sport v oblasti fitness služeb, který bude zohledňovat současnou situaci a očekávaný vývoj na trhu. Cílem organizace je rozšířit svou nabídku tréninků s maximálně efektivním využitím současných zdrojů společnosti. Metody: Studium odborné literatury, sestavení SWOT analýzy, studium internetových stránek a interních dokumentů společnosti. Výsledky: Vytvořený marketingový plán a návrh změn, které povedou k rozvoji organizace. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, plánování, marketingová strategie, služby
Title: The Marketing plan of sport organization Elite Sport Objectives: Create the right marketing plan already functioning organization Elite Sport. This plan will reflexy current situation and expected developments in the market. The main objective of organization is extend the range of trainings with maximum effective use of current resources. Methods: The study of literature, preparation of SWOT analysis, study of websites and internal documents. Results: Developed a marketing plan and suggested changes that will lead to the development of the organization. Key words: marketing, marketing mix, planning, marketing strategy, servicee