Marketingový mix Fitness Fanatic a návrhy na jeho zlepšení
Marketing mix of Fitness Fanatic and proposal for improvement
bachelor thesis (NOT DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53902Identifiers
Study Information System: 111088
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
17. 1. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Fail
Keywords (Czech)
dotazník, fitcentrum, marketingový mix, SWOT analýzaKeywords (English)
questionnaire, fitness, marketing mix, SWOT analysisTato bakalářské práce je zaměřena na rozbor současného marketingového mixu, na analýzu tohoto mixu a následně se na základě zjištěných výsledků zabývá návrhy na změny směřující ke zlepšení mixu. Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a jejich využití ve sportu. V metodologické části jsou popsány jednotlivé použité metody. V závěrečné části jsou interpretovány zjištěné výsledky výzkumu a analýzy SWOT a navrženy změny a úpravy stávajícího marketingového mixu fitcentra Fitness Fanatic.
This bachelor thesis is aimed to description of current marketing mix, analysis of this mix and based on findings to propose changes leading to improvement of marketing mix. The theoretical part is aimed to define marketing concepts and its application in sport. In the methodology part are described individual used methods. In the final section are interpreted the findings of research and SWOT analysis and proposed changes of current marketing mix of Fitness Fanatic.