Show simple item record

Implementing Ethical education in the school curriculum
dc.contributor.advisorVoda, Jan
dc.creatorVolfová, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-15T16:24:47Z
dc.date.available2017-05-15T16:24:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52366
dc.description.abstractV teoretické části se věnuji problematice zavádění relativně nového vzdělávacího oboru etická výchova do vzdělávání. Zdůrazňuji klíčový význam etiky ve společnosti a popisuji charakteristiku předmětu etická výchova. Zabývám se manažerskými procesy řízení změny školního kurikula. Výzkumné šetření je zaměřeno na překážky zavádění etické výchovy do školního vzdělávání. Výstupem výzkumného šetření je identifikace překážek. Výstupem bakalářské práce je modelový postup implementace etické výchovy do školního kurikula na základě zobecnění dat a zkušeností, získaných v rámci dotazníkového šetření a návrhy k překonání překážek. KLÍČOVÁ SLOVA: Globalizace, společenské klima, klima školy, řízení změny, styly vedení, implementace změny.cs_CZ
dc.description.abstractIn my theoretical part I deal with a quite new educational issue - ethical education. I mean to emphasise the key importace of ethics for society and I describe ethical education as a school subject. I deal with management operations of leading a change in school curricula. The research survey is focused on obstacles within ethical education implementing. Identification of the obstacles is the output as well as a model procedure of ethical education implementing. KEY WORDS Globalization, social atmosphere, achal atmosphere, leading of a change, style sof leading, change implementingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectglobalizacecs_CZ
dc.subjectspolečenské klimacs_CZ
dc.subjectklima školycs_CZ
dc.subjectřízení změnycs_CZ
dc.subjectstyly vedenícs_CZ
dc.subjectimplementace změnycs_CZ
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjectsocial atmosphereen_US
dc.subjectachal atmosphereen_US
dc.subjectleading of a changeen_US
dc.subjectstyle sof leadingen_US
dc.subjectchange implementingen_US
dc.titleZavádění etické výchovy do školního kurikulacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId134994
dc.title.translatedImplementing Ethical education in the school curriculumen_US
dc.contributor.refereeTrunda, Jiří
dc.identifier.aleph001602709
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV teoretické části se věnuji problematice zavádění relativně nového vzdělávacího oboru etická výchova do vzdělávání. Zdůrazňuji klíčový význam etiky ve společnosti a popisuji charakteristiku předmětu etická výchova. Zabývám se manažerskými procesy řízení změny školního kurikula. Výzkumné šetření je zaměřeno na překážky zavádění etické výchovy do školního vzdělávání. Výstupem výzkumného šetření je identifikace překážek. Výstupem bakalářské práce je modelový postup implementace etické výchovy do školního kurikula na základě zobecnění dat a zkušeností, získaných v rámci dotazníkového šetření a návrhy k překonání překážek. KLÍČOVÁ SLOVA: Globalizace, společenské klima, klima školy, řízení změny, styly vedení, implementace změny.cs_CZ
uk.abstract.enIn my theoretical part I deal with a quite new educational issue - ethical education. I mean to emphasise the key importace of ethics for society and I describe ethical education as a school subject. I deal with management operations of leading a change in school curricula. The research survey is focused on obstacles within ethical education implementing. Identification of the obstacles is the output as well as a model procedure of ethical education implementing. KEY WORDS Globalization, social atmosphere, achal atmosphere, leading of a change, style sof leading, change implementingen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV