dc.contributor.advisor | Voda, Jan | |
dc.creator | Volfová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T16:24:47Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T16:24:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/52366 | |
dc.description.abstract | V teoretické části se věnuji problematice zavádění relativně nového vzdělávacího oboru etická výchova do vzdělávání. Zdůrazňuji klíčový význam etiky ve společnosti a popisuji charakteristiku předmětu etická výchova. Zabývám se manažerskými procesy řízení změny školního kurikula. Výzkumné šetření je zaměřeno na překážky zavádění etické výchovy do školního vzdělávání. Výstupem výzkumného šetření je identifikace překážek. Výstupem bakalářské práce je modelový postup implementace etické výchovy do školního kurikula na základě zobecnění dat a zkušeností, získaných v rámci dotazníkového šetření a návrhy k překonání překážek. KLÍČOVÁ SLOVA: Globalizace, společenské klima, klima školy, řízení změny, styly vedení, implementace změny. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In my theoretical part I deal with a quite new educational issue - ethical education. I mean to emphasise the key importace of ethics for society and I describe ethical education as a school subject. I deal with management operations of leading a change in school curricula. The research survey is focused on obstacles within ethical education implementing. Identification of the obstacles is the output as well as a model procedure of ethical education implementing. KEY WORDS Globalization, social atmosphere, achal atmosphere, leading of a change, style sof leading, change implementing | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | globalizace | cs_CZ |
dc.subject | společenské klima | cs_CZ |
dc.subject | klima školy | cs_CZ |
dc.subject | řízení změny | cs_CZ |
dc.subject | styly vedení | cs_CZ |
dc.subject | implementace změny | cs_CZ |
dc.subject | globalization | en_US |
dc.subject | social atmosphere | en_US |
dc.subject | achal atmosphere | en_US |
dc.subject | leading of a change | en_US |
dc.subject | style sof leading | en_US |
dc.subject | change implementing | en_US |
dc.title | Zavádění etické výchovy do školního kurikula | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-20 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 134994 | |
dc.title.translated | Implementing Ethical education in the school curriculum | en_US |
dc.contributor.referee | Trunda, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001602709 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V teoretické části se věnuji problematice zavádění relativně nového vzdělávacího oboru etická výchova do vzdělávání. Zdůrazňuji klíčový význam etiky ve společnosti a popisuji charakteristiku předmětu etická výchova. Zabývám se manažerskými procesy řízení změny školního kurikula. Výzkumné šetření je zaměřeno na překážky zavádění etické výchovy do školního vzdělávání. Výstupem výzkumného šetření je identifikace překážek. Výstupem bakalářské práce je modelový postup implementace etické výchovy do školního kurikula na základě zobecnění dat a zkušeností, získaných v rámci dotazníkového šetření a návrhy k překonání překážek. KLÍČOVÁ SLOVA: Globalizace, společenské klima, klima školy, řízení změny, styly vedení, implementace změny. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In my theoretical part I deal with a quite new educational issue - ethical education. I mean to emphasise the key importace of ethics for society and I describe ethical education as a school subject. I deal with management operations of leading a change in school curricula. The research survey is focused on obstacles within ethical education implementing. Identification of the obstacles is the output as well as a model procedure of ethical education implementing. KEY WORDS Globalization, social atmosphere, achal atmosphere, leading of a change, style sof leading, change implementing | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016027090106986 | |