Zobrazit minimální záznam

Strategies of teaching money skills to people with special needs
dc.contributor.advisorŠumníková, Pavlína
dc.creatorBachtjanová, Zdeňka
dc.date.accessioned2017-05-15T15:19:43Z
dc.date.available2017-05-15T15:19:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52143
dc.description.abstractNázev: Strategie podpory vnímání hodnoty peněz a jejich používání u lidí s mentálním postižením Abstrakt: Tato práce představuje speciálně pedagogickou andragogiku jako prostředek zkvalitnění života jedince s postižením. Výzkumná část popisuje a také nachází formou případové studie vhodná řešení pro problematické situace, které jsou klientkou s mentálním postižením prožívány při hospodaření s penězi v rámci poskytované služby osobní asistence v Západní Austrálii. Zároveň tento text předkládá obecné postupy při speciálněpedagogické intervenci v oblasti celoživotního vzdělávání dospělých s mentálním postižením a seznamuje s konkrétními metodami používanými v zahraničí či České republice při řešení podobných obtíží týkajících se problematiky zacházení s penězi. Celá práce je doplněna přílohami, ve kterých je kromě jednotlivých pomůcek též zápis z průběhu setkání s klientkou. Klíčová slova: případová studie speciálněpedagogická andragogika dospělí s mentálním postižením hospodaření s penězi penízecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Strategies of teaching money skills to people with special needs Summary: The diploma thesis presents special andragogy as a way to improve the quality of life for people with special needs. The case study is focused on problems with money skills experienced by a client of provided personal assistance service in Western Australia and it also finds appropriate solutions for them. In addition, this text shows a list of principles of special educational approach and outlines the methods which are used to enhance money skills in abroad and in the Czech Republic. The written record of a meeting with the client is a part of the attached annexes together with several special aids. Keywords: case study special andragogy adults with special needs money skills moneyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpřípadová studie speciálněpedagogická andragogika dospělí s mentálním postižením hospodaření s penězi penízecs_CZ
dc.subjectcase study special andragogy adults with special needs money skills moneyen_US
dc.titleStrategie podpory vnímání hodnoty peněz a jejich použivání u lidí s mentálním postiženímcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId136512
dc.title.translatedStrategies of teaching money skills to people with special needsen_US
dc.contributor.refereeŠiška, Jan
dc.identifier.aleph001601069
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Strategie podpory vnímání hodnoty peněz a jejich používání u lidí s mentálním postižením Abstrakt: Tato práce představuje speciálně pedagogickou andragogiku jako prostředek zkvalitnění života jedince s postižením. Výzkumná část popisuje a také nachází formou případové studie vhodná řešení pro problematické situace, které jsou klientkou s mentálním postižením prožívány při hospodaření s penězi v rámci poskytované služby osobní asistence v Západní Austrálii. Zároveň tento text předkládá obecné postupy při speciálněpedagogické intervenci v oblasti celoživotního vzdělávání dospělých s mentálním postižením a seznamuje s konkrétními metodami používanými v zahraničí či České republice při řešení podobných obtíží týkajících se problematiky zacházení s penězi. Celá práce je doplněna přílohami, ve kterých je kromě jednotlivých pomůcek též zápis z průběhu setkání s klientkou. Klíčová slova: případová studie speciálněpedagogická andragogika dospělí s mentálním postižením hospodaření s penězi penízecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Strategies of teaching money skills to people with special needs Summary: The diploma thesis presents special andragogy as a way to improve the quality of life for people with special needs. The case study is focused on problems with money skills experienced by a client of provided personal assistance service in Western Australia and it also finds appropriate solutions for them. In addition, this text shows a list of principles of special educational approach and outlines the methods which are used to enhance money skills in abroad and in the Czech Republic. The written record of a meeting with the client is a part of the attached annexes together with several special aids. Keywords: case study special andragogy adults with special needs money skills moneyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016010690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV