dc.contributor.advisor | Šumníková, Pavlína | |
dc.creator | Bachtjanová, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T15:19:43Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T15:19:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/52143 | |
dc.description.abstract | Název: Strategie podpory vnímání hodnoty peněz a jejich používání u lidí s mentálním postižením Abstrakt: Tato práce představuje speciálně pedagogickou andragogiku jako prostředek zkvalitnění života jedince s postižením. Výzkumná část popisuje a také nachází formou případové studie vhodná řešení pro problematické situace, které jsou klientkou s mentálním postižením prožívány při hospodaření s penězi v rámci poskytované služby osobní asistence v Západní Austrálii. Zároveň tento text předkládá obecné postupy při speciálněpedagogické intervenci v oblasti celoživotního vzdělávání dospělých s mentálním postižením a seznamuje s konkrétními metodami používanými v zahraničí či České republice při řešení podobných obtíží týkajících se problematiky zacházení s penězi. Celá práce je doplněna přílohami, ve kterých je kromě jednotlivých pomůcek též zápis z průběhu setkání s klientkou. Klíčová slova: případová studie speciálněpedagogická andragogika dospělí s mentálním postižením hospodaření s penězi peníze | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Strategies of teaching money skills to people with special needs Summary: The diploma thesis presents special andragogy as a way to improve the quality of life for people with special needs. The case study is focused on problems with money skills experienced by a client of provided personal assistance service in Western Australia and it also finds appropriate solutions for them. In addition, this text shows a list of principles of special educational approach and outlines the methods which are used to enhance money skills in abroad and in the Czech Republic. The written record of a meeting with the client is a part of the attached annexes together with several special aids. Keywords: case study special andragogy adults with special needs money skills money | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | případová studie speciálněpedagogická andragogika dospělí s mentálním postižením hospodaření s penězi peníze | cs_CZ |
dc.subject | case study special andragogy adults with special needs money skills money | en_US |
dc.title | Strategie podpory vnímání hodnoty peněz a jejich použivání u lidí s mentálním postižením | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-18 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 136512 | |
dc.title.translated | Strategies of teaching money skills to people with special needs | en_US |
dc.contributor.referee | Šiška, Jan | |
dc.identifier.aleph | 001601069 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Strategie podpory vnímání hodnoty peněz a jejich používání u lidí s mentálním postižením Abstrakt: Tato práce představuje speciálně pedagogickou andragogiku jako prostředek zkvalitnění života jedince s postižením. Výzkumná část popisuje a také nachází formou případové studie vhodná řešení pro problematické situace, které jsou klientkou s mentálním postižením prožívány při hospodaření s penězi v rámci poskytované služby osobní asistence v Západní Austrálii. Zároveň tento text předkládá obecné postupy při speciálněpedagogické intervenci v oblasti celoživotního vzdělávání dospělých s mentálním postižením a seznamuje s konkrétními metodami používanými v zahraničí či České republice při řešení podobných obtíží týkajících se problematiky zacházení s penězi. Celá práce je doplněna přílohami, ve kterých je kromě jednotlivých pomůcek též zápis z průběhu setkání s klientkou. Klíčová slova: případová studie speciálněpedagogická andragogika dospělí s mentálním postižením hospodaření s penězi peníze | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Strategies of teaching money skills to people with special needs Summary: The diploma thesis presents special andragogy as a way to improve the quality of life for people with special needs. The case study is focused on problems with money skills experienced by a client of provided personal assistance service in Western Australia and it also finds appropriate solutions for them. In addition, this text shows a list of principles of special educational approach and outlines the methods which are used to enhance money skills in abroad and in the Czech Republic. The written record of a meeting with the client is a part of the attached annexes together with several special aids. Keywords: case study special andragogy adults with special needs money skills money | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016010690106986 | |