Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Marketing Research of the Value of Sports Brand AND1
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/51002Identifikátory
SIS: 87591
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, komunikace, výsledky, hodnota, značka, strategieKlíčová slova (anglicky)
SWOT analysis, PEST analysis, questionnaire, communication, results, value, brand, strategyNázev práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Cílem této bakalářské práce je zjistit na základě dotazování a vyhodnocení výsledků dotazníku, jak hráči basketbalu vnímají hodnotu sportovní značky AND1, analyzovat značku pomocí SWOT a PEST analýzy a následně stanovit strategie pro zlepšení komunikace se zákazníkem prostřednictvím marketingového mixu 4P - produkt, cena, propagace a distribuce. Klíčová slova: SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, komunikace, výsledky, hodnota, značka, strategie
Title: Marketing Research of the value in selected sports brand AND1 Objective of this bachelor thesis is to determine by questioning and evaluating the results of the questionnaire, how basketball players perceive the value of sports brands AND1, to analyse the brand using SWOT and PEST analysis and then establish strategies to improve communication with customers by means of the 4P marketing mix - product, price, promotion and distribution. Key words: SWOT analysis, PEST analysis, questionnaire, communication, results, value, brand, strategy