Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Marketing Research of the Value of Sports Brand AND1
bachelor thesis (NOT DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/51002Identifiers
Study Information System: 87591
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
7. 9. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Fail
Keywords (Czech)
SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, komunikace, výsledky, hodnota, značka, strategieKeywords (English)
SWOT analysis, PEST analysis, questionnaire, communication, results, value, brand, strategyNázev práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Cílem této bakalářské práce je zjistit na základě dotazování a vyhodnocení výsledků dotazníku, jak hráči basketbalu vnímají hodnotu sportovní značky AND1, analyzovat značku pomocí SWOT a PEST analýzy a následně stanovit strategie pro zlepšení komunikace se zákazníkem prostřednictvím marketingového mixu 4P - produkt, cena, propagace a distribuce. Klíčová slova: SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, komunikace, výsledky, hodnota, značka, strategie
Title: Marketing Research of the value in selected sports brand AND1 Objective of this bachelor thesis is to determine by questioning and evaluating the results of the questionnaire, how basketball players perceive the value of sports brands AND1, to analyse the brand using SWOT and PEST analysis and then establish strategies to improve communication with customers by means of the 4P marketing mix - product, price, promotion and distribution. Key words: SWOT analysis, PEST analysis, questionnaire, communication, results, value, brand, strategy