Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Marketing plan for establishment of a sport shop with sport accesories sale and additional services
bachelor thesis (DEFENDED)

Reason for restricted acccess:
The annexes of the thesis or its part are inaccessible in accordance with article 18a (7) of The Code of Study and Examination in conjunction with Article 9 of the Rector’s Directive No. 6/2010.
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50352Identifiers
Study Information System: 89973
CU Caralogue: 990013834970106986
Collections
- Kvalifikační práce [8928]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
1. 9. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
marketing, marketingový plán, plánování, marketingová strategie, finanční plánKeywords (English)
marketing, marketing plan, planning, marketing strategy, financial planCílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.
Purpose of bachelor study is marketing plan for establishment of a sport shop with sport accesories sale and additional services. Suggested marketing process will respect supply and competition analysis and individual target groups trends of prospective customers. Lay-out of target market is oriented on marketing strategy and financial plan forming.