dc.contributor.advisor | Hanušová, Jaroslava | |
dc.creator | Turková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T14:27:06Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T14:27:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/49734 | |
dc.description.abstract | Obsahem této bakalářské práce je objasnění problematiky agresivity mládeže. Teoretická část je zaměřena na začlenění problematiky, vysvětlení základních pojmů, vymezení příčin agresivity, které jsou dány, jak vnitřními faktory, tak okolním prostředím. Součástí teoretické části jsou také stupně, typy agrese a projevy agresivity. Dále se zde zaměřuji na dospívající mládež a také rozdílnosti v chování chlapců a dívek. Pro praktickou část jsem si stanovila tři cíle a tři hypotézy, které jsem prověřovala prostřednictvím anonymního dotazníku a pozorováním. Své šetření zaměřené na projevy agresivity, informovanost a rozdílnost v chování chlapců a dívek jsem provedla u žáků druhých ročníků Střední školy řemesel a služeb ve Strakonicích. Závěrečná část je zaměřená na vyhodnocení získaných informací a doporučení. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The content of this thesis is to clarify the issues of an aggressiveness of youth. The theoretical part focuses on integration of issues, explains basic concepts, defines the causes which are due to both internal factors such as ambient enviroment. The parts of the theory are also grades, types of aggression and manifestations of aggression. Furthermore I concentrate on adolescents and also on differences in the behavior of boys and girls. For the practical part I have set three goals and three hypotheses that I examined through an anonymous questionnaire and observation. My survey focused on aggression, awareness and diversity in the behavior of boys and girls, has been made on the second grade students of the Secondary School of Crafts and Services in Strakonice. The final part focuses on the evaluation of information and recommendations. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Agrese | cs_CZ |
dc.subject | agresivita | cs_CZ |
dc.subject | poruchy chování | cs_CZ |
dc.subject | dospívající mládež | cs_CZ |
dc.subject | rodina | cs_CZ |
dc.subject | škola | cs_CZ |
dc.subject | vrstevníci | cs_CZ |
dc.subject | Aggression | en_US |
dc.subject | aggressiveness | en_US |
dc.subject | behavior disorders | en_US |
dc.subject | teens | en_US |
dc.subject | family | en_US |
dc.subject | school | en_US |
dc.subject | peers | en_US |
dc.title | Agresivita a dospívající | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-08 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 89256 | |
dc.title.translated | Aggression and teens | en_US |
dc.contributor.referee | Zvírotský, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001400468 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Obsahem této bakalářské práce je objasnění problematiky agresivity mládeže. Teoretická část je zaměřena na začlenění problematiky, vysvětlení základních pojmů, vymezení příčin agresivity, které jsou dány, jak vnitřními faktory, tak okolním prostředím. Součástí teoretické části jsou také stupně, typy agrese a projevy agresivity. Dále se zde zaměřuji na dospívající mládež a také rozdílnosti v chování chlapců a dívek. Pro praktickou část jsem si stanovila tři cíle a tři hypotézy, které jsem prověřovala prostřednictvím anonymního dotazníku a pozorováním. Své šetření zaměřené na projevy agresivity, informovanost a rozdílnost v chování chlapců a dívek jsem provedla u žáků druhých ročníků Střední školy řemesel a služeb ve Strakonicích. Závěrečná část je zaměřená na vyhodnocení získaných informací a doporučení. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The content of this thesis is to clarify the issues of an aggressiveness of youth. The theoretical part focuses on integration of issues, explains basic concepts, defines the causes which are due to both internal factors such as ambient enviroment. The parts of the theory are also grades, types of aggression and manifestations of aggression. Furthermore I concentrate on adolescents and also on differences in the behavior of boys and girls. For the practical part I have set three goals and three hypotheses that I examined through an anonymous questionnaire and observation. My survey focused on aggression, awareness and diversity in the behavior of boys and girls, has been made on the second grade students of the Secondary School of Crafts and Services in Strakonice. The final part focuses on the evaluation of information and recommendations. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014004680106986 | |