Zobrazit minimální záznam

Aggression and teens
dc.contributor.advisorHanušová, Jaroslava
dc.creatorTurková, Petra
dc.date.accessioned2017-05-08T14:27:06Z
dc.date.available2017-05-08T14:27:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49734
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je objasnění problematiky agresivity mládeže. Teoretická část je zaměřena na začlenění problematiky, vysvětlení základních pojmů, vymezení příčin agresivity, které jsou dány, jak vnitřními faktory, tak okolním prostředím. Součástí teoretické části jsou také stupně, typy agrese a projevy agresivity. Dále se zde zaměřuji na dospívající mládež a také rozdílnosti v chování chlapců a dívek. Pro praktickou část jsem si stanovila tři cíle a tři hypotézy, které jsem prověřovala prostřednictvím anonymního dotazníku a pozorováním. Své šetření zaměřené na projevy agresivity, informovanost a rozdílnost v chování chlapců a dívek jsem provedla u žáků druhých ročníků Střední školy řemesel a služeb ve Strakonicích. Závěrečná část je zaměřená na vyhodnocení získaných informací a doporučení.cs_CZ
dc.description.abstractThe content of this thesis is to clarify the issues of an aggressiveness of youth. The theoretical part focuses on integration of issues, explains basic concepts, defines the causes which are due to both internal factors such as ambient enviroment. The parts of the theory are also grades, types of aggression and manifestations of aggression. Furthermore I concentrate on adolescents and also on differences in the behavior of boys and girls. For the practical part I have set three goals and three hypotheses that I examined through an anonymous questionnaire and observation. My survey focused on aggression, awareness and diversity in the behavior of boys and girls, has been made on the second grade students of the Secondary School of Crafts and Services in Strakonice. The final part focuses on the evaluation of information and recommendations.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAgresecs_CZ
dc.subjectagresivitacs_CZ
dc.subjectporuchy chovánícs_CZ
dc.subjectdospívající mládežcs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectvrstevnícics_CZ
dc.subjectAggressionen_US
dc.subjectaggressivenessen_US
dc.subjectbehavior disordersen_US
dc.subjectteensen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectpeersen_US
dc.titleAgresivita a dospívajícícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-08
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId89256
dc.title.translatedAggression and teensen_US
dc.contributor.refereeZvírotský, Michal
dc.identifier.aleph001400468
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csObsahem této bakalářské práce je objasnění problematiky agresivity mládeže. Teoretická část je zaměřena na začlenění problematiky, vysvětlení základních pojmů, vymezení příčin agresivity, které jsou dány, jak vnitřními faktory, tak okolním prostředím. Součástí teoretické části jsou také stupně, typy agrese a projevy agresivity. Dále se zde zaměřuji na dospívající mládež a také rozdílnosti v chování chlapců a dívek. Pro praktickou část jsem si stanovila tři cíle a tři hypotézy, které jsem prověřovala prostřednictvím anonymního dotazníku a pozorováním. Své šetření zaměřené na projevy agresivity, informovanost a rozdílnost v chování chlapců a dívek jsem provedla u žáků druhých ročníků Střední školy řemesel a služeb ve Strakonicích. Závěrečná část je zaměřená na vyhodnocení získaných informací a doporučení.cs_CZ
uk.abstract.enThe content of this thesis is to clarify the issues of an aggressiveness of youth. The theoretical part focuses on integration of issues, explains basic concepts, defines the causes which are due to both internal factors such as ambient enviroment. The parts of the theory are also grades, types of aggression and manifestations of aggression. Furthermore I concentrate on adolescents and also on differences in the behavior of boys and girls. For the practical part I have set three goals and three hypotheses that I examined through an anonymous questionnaire and observation. My survey focused on aggression, awareness and diversity in the behavior of boys and girls, has been made on the second grade students of the Secondary School of Crafts and Services in Strakonice. The final part focuses on the evaluation of information and recommendations.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014004680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV