Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha
Marketing concept for 1.ČLTK Prague
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/49387Identifiers
Study Information System: 87538
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
15. 9. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, sponzorováníKeywords (English)
marketing, marketing concept, marketing mix, marketing research, sponsorshipNázev: Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingovou koncepci I. ČLTK Praha, která identifikuje současný i budoucí stav organizace, stanoví cíle organizace a strategie jejich dosažení, definuje marketingový mix a určí způsob implementace a kontroly stanovených strategií. Metody: V mojí práci jsem využil kombinaci kvalitativního a kvantitativního výzkumu. K definování výchozí situace jsem použil popisný výzkum, konkrétně techniku pozorování. K získání dalších údajů o situaci organizace jsem realizoval interview s manažery organizace. K hodnocení vnějších faktorů jsem uplatnil STEP analýzu. Kvantitativní výzkum představoval marketingový výzkum ve formě elektronického a písemného dotazování. Formulaci slabých a silných stránek klubu, příležitostí a hrozeb jsem uskutečnil pomocí SWOT analýzy, které jsem podrobil také konkurenci. Výsledky: V rámci diplomové práce byla vytvořena marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha. Klíčová slova: Marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, sponzorování.
Title: Marketing concept for I. ČLTK Prague Objectives: The main objective of this work is to create a marketing concept for I. ČLTK Prague, which identifies current and future state of the organization, the organization's objectives and strategies to achieve them, defines marketing mix and determines how to implement and control set strategies. Methods: In my work I used a combination of qualitative and quantitative research. To define initial situation, I used the descriptive research, specifically the technique of observation. For further information on the situation I interviewed managers of the organization. For the evaluation of external factors I applied the STEP analysis. Quantitative research was represented by marketing research in the form of electronic and written questioning. For the formulation of strengths and weaknesses of the club, opportunities and threats I used the SWOT analysis, which I used also for competitors. Results: Within the thesis a marketing concept for I. ČLTK Prague was developed. Keywords: Marketing, marketing concept, marketing mix, marketing research, sponsorship.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...