Zobrazit minimální záznam

Marketing research of HC Sparta Praha fans' saticfaction
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorMikšovská, Klára
dc.date.accessioned2017-05-08T10:29:04Z
dc.date.available2017-05-08T10:29:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48716
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak byli fanoušci HC Sparta Praha spokojeni s kvalitou a kvantitou klubem nabízených služeb v sezóně 2010/2011. Na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnu nové služby, které by v následujících sezónách mohly vést ke zvýšení spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha, případně navrhnu změnu služeb stávajících. Metody: Ve své diplomové práci jsem použila metodu osobního dotazování, elektronického dotazování a pozorování. Metodu osobního dotazování jsem použila při konzultaci otázek dotazníku se zaměstnanci marketingového oddělení klubu. Metodu elektronického dotazování jsem použila pro sběr dat a metodu pozorování jsem použila při práci v Zákaznickém centru a při návštěvě domácích zápasů HC Sparta Praha. Výsledky: Zjistila jsem, že fanoušci HC Sparta Praha byli spokojeni téměř se všemi službami, které jim klub nabízel. Nejvíce je pro ně při návštěvě domácího utkání důležitý sportovní výkon, nejméně naopak doprovodný program. V celkovém součtu se hodnocené aspekty pohybovaly nejhůře kolem čísla 3 ("ani spokojen/a, ani nespokojen/a"). Klíčová slova: služba, marketingový mix ve sportu, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků, lední hokejcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of HC Sparta Praha fans' satisfaction Objectives: The main objective of this diploma thesis is to find out how satisfied were HC Sparta Praha fans with the quality and the quantity of services that were offered them during season 2010/2011. As the contribution of the diploma thesis I will propose, according to the outcome of the marketing research, new services that can HC Sparta Praha offer to increase the fans' satisfaction. I will eventually propose how to improve current services. Methods: I used a method of personal interview, electronic survey and observing in my diploma thesis. The method of personal interview was used for the preparation of a questionnaire. I interviewed employees of HC Sparta Praha's marketing department. The method of electronic survey was used for data collecting and I used observing when working in a Customer Care Centre and when attending HC Sparta Praha's home matches. Results: I found out, that HC Sparta Praha fans were satisfied with almost all services, that the club offered them. The most important thing, when attending home match, is a sport performance and the less important is a supplementary program. In total was the worst evaluation around number 3 ("not satisfied, nor dissatisfied"). Keywords: service, marketing mix in sport,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectslužbacs_CZ
dc.subjectmarketingový mix ve sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectspokojenost fanouškůcs_CZ
dc.subjectlední hokejcs_CZ
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectmarketing mix in sporten_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectfans' satisfactionen_US
dc.subjectice hockeyen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Prahacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-15
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId88109
dc.title.translatedMarketing research of HC Sparta Praha fans' saticfactionen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001387043
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak byli fanoušci HC Sparta Praha spokojeni s kvalitou a kvantitou klubem nabízených služeb v sezóně 2010/2011. Na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnu nové služby, které by v následujících sezónách mohly vést ke zvýšení spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha, případně navrhnu změnu služeb stávajících. Metody: Ve své diplomové práci jsem použila metodu osobního dotazování, elektronického dotazování a pozorování. Metodu osobního dotazování jsem použila při konzultaci otázek dotazníku se zaměstnanci marketingového oddělení klubu. Metodu elektronického dotazování jsem použila pro sběr dat a metodu pozorování jsem použila při práci v Zákaznickém centru a při návštěvě domácích zápasů HC Sparta Praha. Výsledky: Zjistila jsem, že fanoušci HC Sparta Praha byli spokojeni téměř se všemi službami, které jim klub nabízel. Nejvíce je pro ně při návštěvě domácího utkání důležitý sportovní výkon, nejméně naopak doprovodný program. V celkovém součtu se hodnocené aspekty pohybovaly nejhůře kolem čísla 3 ("ani spokojen/a, ani nespokojen/a"). Klíčová slova: služba, marketingový mix ve sportu, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků, lední hokejcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of HC Sparta Praha fans' satisfaction Objectives: The main objective of this diploma thesis is to find out how satisfied were HC Sparta Praha fans with the quality and the quantity of services that were offered them during season 2010/2011. As the contribution of the diploma thesis I will propose, according to the outcome of the marketing research, new services that can HC Sparta Praha offer to increase the fans' satisfaction. I will eventually propose how to improve current services. Methods: I used a method of personal interview, electronic survey and observing in my diploma thesis. The method of personal interview was used for the preparation of a questionnaire. I interviewed employees of HC Sparta Praha's marketing department. The method of electronic survey was used for data collecting and I used observing when working in a Customer Care Centre and when attending HC Sparta Praha's home matches. Results: I found out, that HC Sparta Praha fans were satisfied with almost all services, that the club offered them. The most important thing, when attending home match, is a sport performance and the less important is a supplementary program. In total was the worst evaluation around number 3 ("not satisfied, nor dissatisfied"). Keywords: service, marketing mix in sport,...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013870430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV