Zobrazit minimální záznam

Presentation of Partners on Petr Čech's Football School 2010
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorKopecká, Klára
dc.date.accessioned2017-05-08T10:27:29Z
dc.date.available2017-05-08T10:27:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48709
dc.description.abstractNázev: Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 Cíle: Cílem této práce je zhodnocení prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 z více úhlů a nalezení možností jejího zlepšení. Práce se snaží připravit doporučení pro pořádající společnost SPORT INVEST Group, jak je možné posílit prezentaci partnerů, a získat tak nástroj jejich udržení a zároveň získávání nových partnerů. Metody: Hlavní metodou je dotazování pomocí dotazníků. Práce využívá také interview a pozorování. Z dat získaných těmito metodami vycházejí SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že nejdůležitější věcí, aby spojení bylo funkční, je aktivace partnerství. Co se týká přístupu k partnerům, je potřeba jim vycházet vstříc a průběžně přicházet s novými nápady na jejich prezentaci. Jméno Petra Čecha zahrnuté v projektu je pro partnery i pro samotné účastníky nesmírně lákavé. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, pořádání sportovní akce, sponzoring, Fotbalová škola Petra Čechacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Presentation of partners on Petr Čech's football school 2010 Objectives: The objective of this dissertation is to evaluate the partners' presentation at Petr Čech's football school 2010. The is work trying to come up with the recommendations for organizing company SPORT INVEST Group, how it is possible to strengthen the partners' presentation and how to get a tool to maintain old partners and acquire new partners. Methods: The main method is interrogation by questionnaire. Work uses also observation and interview. Data obtained from these methods result in the SWOT analysis. Results: The dissertation shows that the most important thing for the connection to really work is to activate the sponsorship. The approach to the partners' presentation must be innovative. The name of Petr Čech included in the project is very attractive for both partners and participants. Keywords: marketing, sport marketing, sport event organization, Petr Čech's football schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectpořádání sportovní akcecs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectFotbalová škola Petra Čechacs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectSport marketingen_US
dc.subjectsport event organizationen_US
dc.subjectPetr Čech's Football Schoolen_US
dc.titlePrezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId87999
dc.title.translatedPresentation of Partners on Petr Čech's Football School 2010en_US
dc.contributor.refereeVlková, Tereza
dc.identifier.aleph001385229
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 Cíle: Cílem této práce je zhodnocení prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 z více úhlů a nalezení možností jejího zlepšení. Práce se snaží připravit doporučení pro pořádající společnost SPORT INVEST Group, jak je možné posílit prezentaci partnerů, a získat tak nástroj jejich udržení a zároveň získávání nových partnerů. Metody: Hlavní metodou je dotazování pomocí dotazníků. Práce využívá také interview a pozorování. Z dat získaných těmito metodami vycházejí SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že nejdůležitější věcí, aby spojení bylo funkční, je aktivace partnerství. Co se týká přístupu k partnerům, je potřeba jim vycházet vstříc a průběžně přicházet s novými nápady na jejich prezentaci. Jméno Petra Čecha zahrnuté v projektu je pro partnery i pro samotné účastníky nesmírně lákavé. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, pořádání sportovní akce, sponzoring, Fotbalová škola Petra Čechacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Presentation of partners on Petr Čech's football school 2010 Objectives: The objective of this dissertation is to evaluate the partners' presentation at Petr Čech's football school 2010. The is work trying to come up with the recommendations for organizing company SPORT INVEST Group, how it is possible to strengthen the partners' presentation and how to get a tool to maintain old partners and acquire new partners. Methods: The main method is interrogation by questionnaire. Work uses also observation and interview. Data obtained from these methods result in the SWOT analysis. Results: The dissertation shows that the most important thing for the connection to really work is to activate the sponsorship. The approach to the partners' presentation must be innovative. The name of Petr Čech included in the project is very attractive for both partners and participants. Keywords: marketing, sport marketing, sport event organization, Petr Čech's football schoolen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013852290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV