Zobrazit minimální záznam

Expected and real quality of offered services from the customer perspective in chosen fitness centre
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorKadlecová, Eva
dc.date.accessioned2017-05-08T10:25:48Z
dc.date.available2017-05-08T10:25:48Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48703
dc.description.abstractNázev: Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na vybrané fitness centrum, ve kterém byl proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných byl také hlavním cílem tohoto projektu. Díky tomu bylo možné zhodnotit vybrané fitness centrum a doporučit možné změny, které povedou ke zlepšení kvality a tím i větší spokojenosti klientů. Zároveň tato práce vznikla ve snaze pomoci vytvořit standardizovaný model SERVQUAL dotazníku v rámci projektu Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness vedeným magistrem Janem Šímou (číslo projektu: 267811, který je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy). Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen klientům fitness centra Gladiátor v období od prosince 2010 do července 2011. Tento dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které si klient představuje v ideálním fitness centru a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve fitnessu Gladiátor v Ústí nad Labem. Výsledky:...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Expected and real quality of offered services from the customer perspective in chosen fitness centre. Objectives: This thesis is focused on selected fitness center, where the survey on the quality of the offered services was carried out by the SERVQUAL questionnaire method. Customers comment a center services in selected fitness centre and an expected services in their "perfect" centre. Conceiving of this questionnaire and processing data derived therefrom was also the main objective of this project. This helped to evaluate selected fitness center and to recommend possible changes that will improve quality and thus higher customer satisfaction. This thesis was also done to help create a standardized model of SERVQUAL questionnaire as part of the project called Measuring the quality of sports services in the fitness industry led by Master Jan Šíma (project number: 267811, which is funded by the Grant Agency of Charles University). Method: The survey of service quality was studied using a standardized SERVQUAL questionnaire, which was from December 2010 to July 2011 submitted to clients of Gladiator fitness center. This questionnaire examined and compared customers expected quality of services offered in ideal fitness and customers perceived quality of provided services in the fitness...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectSERVQUAL dotazníkcs_CZ
dc.subjectsport servicesen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectSERVQUAL questionnaireen_US
dc.titleOčekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centrucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId87978
dc.title.translatedExpected and real quality of offered services from the customer perspective in chosen fitness centreen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001386642
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na vybrané fitness centrum, ve kterém byl proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných byl také hlavním cílem tohoto projektu. Díky tomu bylo možné zhodnotit vybrané fitness centrum a doporučit možné změny, které povedou ke zlepšení kvality a tím i větší spokojenosti klientů. Zároveň tato práce vznikla ve snaze pomoci vytvořit standardizovaný model SERVQUAL dotazníku v rámci projektu Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness vedeným magistrem Janem Šímou (číslo projektu: 267811, který je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy). Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen klientům fitness centra Gladiátor v období od prosince 2010 do července 2011. Tento dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které si klient představuje v ideálním fitness centru a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve fitnessu Gladiátor v Ústí nad Labem. Výsledky:...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Expected and real quality of offered services from the customer perspective in chosen fitness centre. Objectives: This thesis is focused on selected fitness center, where the survey on the quality of the offered services was carried out by the SERVQUAL questionnaire method. Customers comment a center services in selected fitness centre and an expected services in their "perfect" centre. Conceiving of this questionnaire and processing data derived therefrom was also the main objective of this project. This helped to evaluate selected fitness center and to recommend possible changes that will improve quality and thus higher customer satisfaction. This thesis was also done to help create a standardized model of SERVQUAL questionnaire as part of the project called Measuring the quality of sports services in the fitness industry led by Master Jan Šíma (project number: 267811, which is funded by the Grant Agency of Charles University). Method: The survey of service quality was studied using a standardized SERVQUAL questionnaire, which was from December 2010 to July 2011 submitted to clients of Gladiator fitness center. This questionnaire examined and compared customers expected quality of services offered in ideal fitness and customers perceived quality of provided services in the fitness...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013866420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV