Zobrazit minimální záznam

Combining moral, character and social education with multicultural education in a realization of a project focusing on Romany people
dc.contributor.advisorMojžíšová, Jarmila
dc.creatorKubátová, Markéta
dc.date.accessioned2017-05-08T09:51:14Z
dc.date.available2017-05-08T09:51:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48573
dc.description.abstractResumé Diplomová práce se zabývá problematikou průřezových témat se zaměřením na Multikulturní a Osobnostní a sociální výchovu a jejich vymezením v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Je zde navrženo jejich propojení v praxi při realizaci konkrétního projektu s tématem Romové. Tato práce vychází z přesvědčení o důležitosti transkulturního přístupu k multikulturní výchově. Zabývá se také osobností učitele ve vztahu ke zmíněným průřezovým tématům. Hlavním cílem práce je samotná realizace projektu, který byl navržen již v mé bakalářské práci, na dvou vybraných školách. Pro jeho využití v praxi však muselo dojít k jeho značné úpravě, především ke zkrácení z důvodu velké časové náročnosti. Hodnocení projektu a pasportizace daných škol je také součástí praktické části této diplomové práce.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the problems concerning cross-curricular subjects, in particular focusing on Multicultural Education and Moral, Character and Social Education, their defining in the Framework Education Programme for Elementary Education. Furthermore, it outlines the possibility of their interconnection in a concrete project with the topic of Romany. This thesis is based on the conviction of the importance of the transcultural approach to the Multicultural education in practise. It also deals with the character of a teacher mainly in the relation to the above mentioned cross-curricular subjects. The main objective of this thesis is the actual realisation of the project in two selected schools. The project has already been put forward in my bachelor thesis. I committed myself there to the realisation of the project in practise and for that purpose the project itself had to be adjusted, namely shortened due to its time demandingness. The actual evaluation of the project is also a part of the practical section of this thesis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectprůřezová tématacs_CZ
dc.subjectMultikulturní výchovacs_CZ
dc.subjectOsobnostní a sociální výchovacs_CZ
dc.subjectkulturně-standardní přístupcs_CZ
dc.subjecttranskulturní přístupcs_CZ
dc.subjectosobnost učitelecs_CZ
dc.subjectpostojecs_CZ
dc.subjectFramework Educational Programme for Elementary Educationen_US
dc.subjectCross-curricular subjectsen_US
dc.subjectMulticultural educationen_US
dc.subjectMoralen_US
dc.subjectCharacter and Social Educationen_US
dc.subjectculturally standard approachen_US
dc.subjecttranscultural approachen_US
dc.subjectthe personality of a teacheren_US
dc.subjectattitudesen_US
dc.titlePropojení osobnostní a sociální s multikulturní výchovou při realizaci projektu se zaměřením na Romycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-08
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId81347
dc.title.translatedCombining moral, character and social education with multicultural education in a realization of a project focusing on Romany peopleen_US
dc.contributor.refereeNováková, Daniela
dc.identifier.aleph001406035
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csResumé Diplomová práce se zabývá problematikou průřezových témat se zaměřením na Multikulturní a Osobnostní a sociální výchovu a jejich vymezením v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Je zde navrženo jejich propojení v praxi při realizaci konkrétního projektu s tématem Romové. Tato práce vychází z přesvědčení o důležitosti transkulturního přístupu k multikulturní výchově. Zabývá se také osobností učitele ve vztahu ke zmíněným průřezovým tématům. Hlavním cílem práce je samotná realizace projektu, který byl navržen již v mé bakalářské práci, na dvou vybraných školách. Pro jeho využití v praxi však muselo dojít k jeho značné úpravě, především ke zkrácení z důvodu velké časové náročnosti. Hodnocení projektu a pasportizace daných škol je také součástí praktické části této diplomové práce.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the problems concerning cross-curricular subjects, in particular focusing on Multicultural Education and Moral, Character and Social Education, their defining in the Framework Education Programme for Elementary Education. Furthermore, it outlines the possibility of their interconnection in a concrete project with the topic of Romany. This thesis is based on the conviction of the importance of the transcultural approach to the Multicultural education in practise. It also deals with the character of a teacher mainly in the relation to the above mentioned cross-curricular subjects. The main objective of this thesis is the actual realisation of the project in two selected schools. The project has already been put forward in my bachelor thesis. I committed myself there to the realisation of the project in practise and for that purpose the project itself had to be adjusted, namely shortened due to its time demandingness. The actual evaluation of the project is also a part of the practical section of this thesis.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014060350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV