dc.contributor.advisor | Žďárek, Karel | |
dc.creator | Kohútová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T09:40:49Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T09:40:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/48534 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá možnostmi využití seriálu Přátelé ve výuce žáků na úrovni B2, přičemž použití seriálu má přispívat k rozvoji lingvistických a komunikačních kompetencí studentů. Účelem práce bylo zjistit, zda je možné v rámci středoškolské výuky angličtiny systematicky dlouhodobě pracovat se seriálem jako prostředkem k motivaci studentů, podnětem ke konverzaci a diskuzím i jako předmětem nápodoby a vstřebávání autentického jazyka. Práce rovněž srovnává výhody a nevýhody využití seriálu oproti výhodám a nevýhodám využívání jiných multimediálních materiálů. Součástí práce je též seznam aktivit použitých při testování použití seriálu a několik nápadů na další modifikaci k nim. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the possibilities of using television series `Friends' in teaching English on B2 level to further linguistic and communicative competences of the students. The purpose of this thesis was to find out, whether a systematic use of the series, as a motivation to the students, for sparking a discussion or conversation among them or as means of immersion in the language and acquisition of the language, would be possible in a high school English teaching environment for a prolonged period of time. The thesis also debates the advantages and disadvantages of using series, compared to the advantages and disadvantages of using different multimedia. The thesis contains a list of activities that have been used during the testing of the series and several ideas on their modification. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Přátelé | cs_CZ |
dc.subject | úroveň B2 | cs_CZ |
dc.subject | výuka pomocí seriálu | cs_CZ |
dc.subject | multimédia | cs_CZ |
dc.subject | seriály | cs_CZ |
dc.subject | humanistické metody | cs_CZ |
dc.subject | SLA | cs_CZ |
dc.subject | komunikativní výuka jazyků | cs_CZ |
dc.subject | Friends | en_US |
dc.subject | B2 level | en_US |
dc.subject | teaching through series | en_US |
dc.subject | multimedia | en_US |
dc.subject | series | en_US |
dc.subject | humanist methods | en_US |
dc.subject | communicative language teaching | en_US |
dc.subject | second language acquisition | en_US |
dc.title | Use of "Friends" series in teaching English on B2 level | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-16 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 98583 | |
dc.title.translated | Využití seriálu Přátelé ve výuce anglického jazyka na úrovni B2 | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Dvořák, Bohuslav | |
dc.identifier.aleph | 001387331 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - History | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - dějepis | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - dějepis | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - History | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá možnostmi využití seriálu Přátelé ve výuce žáků na úrovni B2, přičemž použití seriálu má přispívat k rozvoji lingvistických a komunikačních kompetencí studentů. Účelem práce bylo zjistit, zda je možné v rámci středoškolské výuky angličtiny systematicky dlouhodobě pracovat se seriálem jako prostředkem k motivaci studentů, podnětem ke konverzaci a diskuzím i jako předmětem nápodoby a vstřebávání autentického jazyka. Práce rovněž srovnává výhody a nevýhody využití seriálu oproti výhodám a nevýhodám využívání jiných multimediálních materiálů. Součástí práce je též seznam aktivit použitých při testování použití seriálu a několik nápadů na další modifikaci k nim. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the possibilities of using television series `Friends' in teaching English on B2 level to further linguistic and communicative competences of the students. The purpose of this thesis was to find out, whether a systematic use of the series, as a motivation to the students, for sparking a discussion or conversation among them or as means of immersion in the language and acquisition of the language, would be possible in a high school English teaching environment for a prolonged period of time. The thesis also debates the advantages and disadvantages of using series, compared to the advantages and disadvantages of using different multimedia. The thesis contains a list of activities that have been used during the testing of the series and several ideas on their modification. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013873310106986 | |