Marketingová strategie společnosti Lululemon pro zavedení značky na český trh
The marketing strategy of a company Lululemon for implementation brand to czech market
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48451Identifikátory
SIS: 88004
Katalog UK: 990013852280106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Procházka, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
9. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingová strategie, marketingový mix, analýza PEST, analýza SWOTKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing strategy, marketing mix, PEST analysis, SWOT analysisMARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LULULEMON PRO ZAVEDENÍ ZNAČKY NA ČESKÝ TRH Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro kanadskou společnost LULULEMON pro zavedení značky na český trh. Tento dokument bude sloužit jako důležitý podklad pro vstup společnosti na český trh. Metody: Společnost byla podrobena situační analýze a na základě výsledků této analýzy je sestavená optimální marketingová strategie pro vstup společnosti na trh. V práci jsem použila metodu analýzy makroprostředí, neboli PEST analýzu, dále metodu analýzy mikroprostředí, Porterův model konkurenčních sil a analýzu společnosti SWOT, která identifikuje vnitřní a vnější okolí podniku. Velmi nápomocnou při psaní práce byla metoda osobního dotazování. Výsledky: Z provedené analýzy PEST, jsem dospěla k závěru, že situace V ČR je stabilní a signalizuje pro společnost Lululemon bezpečí a budoucí výnosnost. Jestli se chce společnost vyrovnat nejznámějším světovým sportovním značkám, musí investovat více peněz do masové propagace a otvírání nových kamenných obchodů. Klíčová slova: marketing, marketingová strategie, marketingový mix, analýza PEST, analýza SWOT
THE MARKETING STRATEGY OF A COMPANY LULULEMON FOR IMPLEMENTATION BRAND TO CZECH MARKET Objectives: The thesis is focused on preparing the marketing strategy for Canadian company Lululemon which would like to expand to Czech market. This document will be used as an important support for the company while entering on a Czech market. Methods: Based on results of situational analysis is formed optimal marketing strategy for the company to expand on Czech market. In thesis I used methods of analysis of macro environment and micro environment, Porter five forces analysis and SWOT analysis, which identify internal and external environment of company. I also used method of personal questionnaire. Results: According to PEST analysis the situation in Czech Republic is stable and signal the safety and future profitability for Lululemon company. If company wants to compete with the known sports brands they have to invest more money to mass propagation and open new stores. Key words: marketing, marketing strategy, marketing mix, PEST analysis, SWOT analysis
