Zobrazit minimální záznam

Využití hudby jako stimulu ke komunikaci v hodinách anglického jazyka
dc.contributor.advisorHofmannová, Marie
dc.creatorŠimon, Oldřich
dc.date.accessioned2020-11-26T17:06:03Z
dc.date.available2020-11-26T17:06:03Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/47583
dc.description.abstractThe thesis focuses on specific qualities of songs that can represent an effective stimulus for communication among students and that can contribute to the development of students' speaking skills. The theoretical part of the paper introduces general advantages of songs in foreign language classes. The main aspects of different learning styles, communicative activities, as well as important rules that should be followed when song-based communicative activities are to be used during English language lessons are outlined in the chapter dealing with the dialog between theory and practice. The action research project of the paper includes the questionnaire and six detailed activity plans that demonstrate a variety of approaches to the use of songs. The lessons are described, analysed and reflected upon so that their effectiveness could be evaluated. The final evaluation of the action research project presents conclusions that support the validity of the thesis and suggests the conditions for further using song-based communicative activities in English classes. Key words: song-based activities, communicative activities, information gap, interaction in groups/pairsen_US
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na specifické hodnoty písní, které mohou představovat účinný podnět ke komunikaci mezi studenty a které také mohou přispět k rozvoji jejich mluveného projevu. Teoretická část této práce uvádí obecné výhody písní v hodinách cizího jazyka. Hlavní aspekty různých učebních stylů, komunikačních aktivit, stejně tak jako aspekty důležitých pravidel pro sestavení komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka, jsou uvedeny v kapitole zaměřující se na dialog mezi teorií a praxí. Výzkumný projekt této práce zahrnuje dotazník a šest detailních plánů aktivit, které ukazují různé přístupy k využití písní. K hodnocení účinnosti aktivit přispěl popis hodin, jejich analýza a reflexe. Výsledky projektu se shodují s hypotézou a navrhují podmínky pro další využití komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka. Klíčová slova: aktivity založené na písni, komunikační aktivity, informační diference, součinnost ve skupinách/párechcs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSong-based activitiesen_US
dc.subjectcommunicative activitiesen_US
dc.subjectinformation gapen_US
dc.subjectinteraction in groupsen_US
dc.subjectpairsen_US
dc.subjectAktivity založené na písnics_CZ
dc.subjectkomunikační aktivitycs_CZ
dc.subjectinformační diferencecs_CZ
dc.subjectsoučinnost ve skupináchcs_CZ
dc.subjectpárechcs_CZ
dc.titleUsing Music as a Stimulus for Communication in EFL Classesen_US
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-08
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId108632
dc.title.translatedVyužití hudby jako stimulu ke komunikaci v hodinách anglického jazykacs_CZ
dc.contributor.refereeDvořák, Bohuslav
dc.identifier.aleph001403412
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Languageen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csPráce se zaměřuje na specifické hodnoty písní, které mohou představovat účinný podnět ke komunikaci mezi studenty a které také mohou přispět k rozvoji jejich mluveného projevu. Teoretická část této práce uvádí obecné výhody písní v hodinách cizího jazyka. Hlavní aspekty různých učebních stylů, komunikačních aktivit, stejně tak jako aspekty důležitých pravidel pro sestavení komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka, jsou uvedeny v kapitole zaměřující se na dialog mezi teorií a praxí. Výzkumný projekt této práce zahrnuje dotazník a šest detailních plánů aktivit, které ukazují různé přístupy k využití písní. K hodnocení účinnosti aktivit přispěl popis hodin, jejich analýza a reflexe. Výsledky projektu se shodují s hypotézou a navrhují podmínky pro další využití komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka. Klíčová slova: aktivity založené na písni, komunikační aktivity, informační diference, součinnost ve skupinách/párechcs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on specific qualities of songs that can represent an effective stimulus for communication among students and that can contribute to the development of students' speaking skills. The theoretical part of the paper introduces general advantages of songs in foreign language classes. The main aspects of different learning styles, communicative activities, as well as important rules that should be followed when song-based communicative activities are to be used during English language lessons are outlined in the chapter dealing with the dialog between theory and practice. The action research project of the paper includes the questionnaire and six detailed activity plans that demonstrate a variety of approaches to the use of songs. The lessons are described, analysed and reflected upon so that their effectiveness could be evaluated. The final evaluation of the action research project presents conclusions that support the validity of the thesis and suggests the conditions for further using song-based communicative activities in English classes. Key words: song-based activities, communicative activities, information gap, interaction in groups/pairsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990014034120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV