dc.creator | Braunová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T20:03:07Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T20:03:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/47436 | |
dc.description.abstract | Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy a představeny jednotlivé formy této komunikace s odkazy na výtvarné směry a hnutí, kde se tyto prostředky objevovaly. Ve výzkumné části je pomocí konceptové analýzy poukazováno na důležitost a smysl užívání neverbální komunikace a s tím spjatých výtvarných technik v rámci předmětu výtvarná výchova. Jsou zde popsána východiska, strategie, průběh a závěry z výtvarné činnosti realizované v sextě (2. ročníku) Gymnázia, Praha 6, Nad Alejí 1962. Abstract This rigorous work focuses on the problem of non-verbal communication. The attention is aimed at two levels of reality- theoretical and experimental. These two are compared in this work. In the particular chapters of theoretical part main conceptions are defined and particular forms of this communication are introduced with references to art styles, where these means occured. In the experimental part is by means of concept analysis the importance and purpose of using non-verbal communication shown within art lessons. The way outs, strategy, course and conclusions of art activities realised in... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy a představeny jednotlivé formy této komunikace s odkazy na výtvarné směry a hnutí, kde se tyto prostředky objevovaly. Ve výzkumné části je pomocí konceptové analýzy poukazováno na důležitost a smysl užívání neverbální komunikace a s tím spjatých výtvarných technik v rámci předmětu výtvarná výchova. Jsou zde popsána východiska, strategie, průběh a závěry z výtvarné činnosti realizované v sextě (2. ročníku) Gymnázia, Praha 6, Nad Alejí 1962. Abstract This rigorous work focuses on the problem of non-verbal communication. The attention is aimed at two levels of reality- theoretical and experimental. These two are compared in this work. In the particular chapters of theoretical part main conceptions are defined and particular forms of this communication are introduced with references to art styles, where these means occured. In the experimental part is by means of concept analysis the importance and purpose of using non-verbal communication shown within art lessons. The way outs, strategy, course and conclusions of art activities realised in... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Řeč těla jako forma komunikace | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-01-31 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 118539 | |
dc.title.translated | Body language as Form of Communication | en_US |
dc.contributor.referee | Šamšula, Pavel | |
dc.contributor.referee | Syřiště, Ivo | |
dc.identifier.aleph | 001432399 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Art | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - výtvarná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - výtvarná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Art | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy a představeny jednotlivé formy této komunikace s odkazy na výtvarné směry a hnutí, kde se tyto prostředky objevovaly. Ve výzkumné části je pomocí konceptové analýzy poukazováno na důležitost a smysl užívání neverbální komunikace a s tím spjatých výtvarných technik v rámci předmětu výtvarná výchova. Jsou zde popsána východiska, strategie, průběh a závěry z výtvarné činnosti realizované v sextě (2. ročníku) Gymnázia, Praha 6, Nad Alejí 1962. Abstract This rigorous work focuses on the problem of non-verbal communication. The attention is aimed at two levels of reality- theoretical and experimental. These two are compared in this work. In the particular chapters of theoretical part main conceptions are defined and particular forms of this communication are introduced with references to art styles, where these means occured. In the experimental part is by means of concept analysis the importance and purpose of using non-verbal communication shown within art lessons. The way outs, strategy, course and conclusions of art activities realised in... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy a představeny jednotlivé formy této komunikace s odkazy na výtvarné směry a hnutí, kde se tyto prostředky objevovaly. Ve výzkumné části je pomocí konceptové analýzy poukazováno na důležitost a smysl užívání neverbální komunikace a s tím spjatých výtvarných technik v rámci předmětu výtvarná výchova. Jsou zde popsána východiska, strategie, průběh a závěry z výtvarné činnosti realizované v sextě (2. ročníku) Gymnázia, Praha 6, Nad Alejí 1962. Abstract This rigorous work focuses on the problem of non-verbal communication. The attention is aimed at two levels of reality- theoretical and experimental. These two are compared in this work. In the particular chapters of theoretical part main conceptions are defined and particular forms of this communication are introduced with references to art styles, where these means occured. In the experimental part is by means of concept analysis the importance and purpose of using non-verbal communication shown within art lessons. The way outs, strategy, course and conclusions of art activities realised in... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | P | |
dc.contributor.consultant | Bláha, Jaroslav | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |
dc.identifier.lisID | 990014323990106986 | |