Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Comparison Image of Brand Salming in Czech Republic and Denmark
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46577Identifikátory
SIS: 87205
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Žáček, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
značka, image značky, symbol, strategické řízení, marketingový výzkum, florbalKlíčová slova (anglicky)
brand, image of brand, symbol, strategic management, marketing research, floorballNázev: Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je srovnat image značky Salming v České republice a Dánsku, na základě toho, jak široká florbalová veřejnost vníma tuto značku ve zmíněných zemích. Dalším z cílů práce je předložit návrhy a doporučení, která by měla vést ke zlepšení image značky Salming. Metody: Pro účelý této diplomové práci byl proveden marketingový výzkum. V něm byla prostřednictvím metody písemného dotazování, formou dotazníku, získána potřebná data. Metodou komparace pak byla srovnána získaná dat z ČR a Dánska. Výsledky: Bylo zjištěno, že značka Salming je zavedenou a známou florbalovou značkou na českém i dánském thu s florbalovým vybavením. V povědomí široké florbalové veřejnosti si stojí v obou zemích dobře. Její pozice v Dánsku však není tak silná jako v České republice. Výsledkem diplomové práce jsou i návrhy doporučení na zlepšení image Salming. Klíčová slova: značka, image značky, symbol, strategické řízení, marketingový výzkum, florbal
Title: Comparison brand image of Salming in Czech Republic and Denmark Objectives: The main objective of this thesis is to compare the image of the brand Salming in Czech Republic and Denmark, on the basis of the general floorball public perception that floorball brand in those countries. Another objective of the thesis is to present proposals and recommendations, that should lead to improved brand image Salming. Methods: For the purpose of this thesis was made marketing research. There was obtained the necessary data through written interviewing method, by questionnaire form. Then was data, from Czech Repulic and Denmark obtained, compared by method of comparison. Results: Was found that the brand Salming is established and known floorball brand in Czech and Danish market of floorball equipment. There is good brand awareness between general floorball public in both countries. But the brand's position in Denmark is not so strong like in Czech Republic. The result of the thesis are the draft recommendations to improve the image of Salming. Keywords: brand, image of brand, strategic management, marketing research, floorball