Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Anylisis of the marketing communication of the club BK Lokomotiva Karlovy Vary
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46569Identifikátory
SIS: 121107
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klubKlíčová slova (anglicky)
Marketing, marketing communications, sports advertising, sponsorship, sports clubANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub
ANALYSIS OF MARKETING COMMUNICATIONS BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY SPORTS CLUB Objectives: The aim of this work is to analyze the current state of marketing communication with the audience and sponsors for women's basketball club BK Lokomotiva Karlovy Vary and propose a strategy for improving marketing communications. Methods: In this thesis were performed using the methods of observation and personal interviews examined subjects Results: An analysis of marketing communication club, thanks to which it was found that it is not good enough, and some elements of marketing communication is missing. Based on these findings, suggestions were made and recommendations for improvement of marketing. The designs were created, so that feasible and beneficial to the club. Keywords: Marketing, marketing communications, sports advertising, sponsorship, sports club