Zobrazit minimální záznam

The marketing plan proposal of relaxing complex
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorTužová, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-07T18:48:23Z
dc.date.available2017-05-07T18:48:23Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45769
dc.description.abstractNázev práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The marketing plan proposal of relaxing complex Objectives: The main aim of this project is to create the marketing plan proposal of relaxing complex. The goal is to clarify a situation of the fitness market in Czech republic and partially in the world. Also to explore this sphere of wellness and find innovative means, which are used in modern wellness and fitness clubs. This project includes the marketing mix of providing services. Methods: In methodological part, this project is based on the analysis of competiton in wellness and fitness sphere in Prague. This project also uses the analysis of client's requirements in wellness sphere and the interview with fitness a wellness managers. Finally there is swot analysis, that summarizes both the analysis of internal environment and the analysis of external environment. Results: This project contains the marketing mix of the suggested relaxing complex and you can read there the idea of this wellness, provided services and products, prefering attitude to clients and presentation of whole complex. There is also the propagation plan, the question of human resources management and the price policy. Keywords: Wellness centre, fitness centre, marketing plan, innovation, marketing mix, target market.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectWellness centrumcs_CZ
dc.subjectfitness centrumcs_CZ
dc.subjectmarketingový pláncs_CZ
dc.subjectinovacecs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectcílové trhycs_CZ
dc.subjectWellness centreen_US
dc.subjectfitness centreen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjecttarget marketen_US
dc.titleNávrh marketingového plánu relaxačního komplexucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId121369
dc.title.translatedThe marketing plan proposal of relaxing complexen_US
dc.contributor.refereeProcházka, Jan
dc.identifier.aleph001466599
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The marketing plan proposal of relaxing complex Objectives: The main aim of this project is to create the marketing plan proposal of relaxing complex. The goal is to clarify a situation of the fitness market in Czech republic and partially in the world. Also to explore this sphere of wellness and find innovative means, which are used in modern wellness and fitness clubs. This project includes the marketing mix of providing services. Methods: In methodological part, this project is based on the analysis of competiton in wellness and fitness sphere in Prague. This project also uses the analysis of client's requirements in wellness sphere and the interview with fitness a wellness managers. Finally there is swot analysis, that summarizes both the analysis of internal environment and the analysis of external environment. Results: This project contains the marketing mix of the suggested relaxing complex and you can read there the idea of this wellness, provided services and products, prefering attitude to clients and presentation of whole complex. There is also the propagation plan, the question of human resources management and the price policy. Keywords: Wellness centre, fitness centre, marketing plan, innovation, marketing mix, target market.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990014665990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV