Návrh kamenného a internetového obchodu s hokejovým vybavením a službami
Suggestion of shop and eshop with ice-hockey equipment and services
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45708Identifiers
Study Information System: 111224
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Procházka, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 5. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Marketingový mix, hokejový obchod, internetový obchod, analýza konkurence, SWOT analýzaKeywords (English)
Marketing mix, hockey shop, e-shop, competitor analysis, SWOT analysisNázev: Návrh kamenného a internetového obchodu s hokejovým vybavením a službami. Cíle: Cílem této práce je navrhnout plán pro fungující obchod s hokejovým zbožím a službami pro hokejisty. V plánu budou doporučení pro zlepšení některých částí podniku. Metody: V této práci byla použita metoda analýzy konkurence a SWOT analýza, která vycházela z předešlé analýzy. Výsledky: Výsledkem této práce je celý plán, který v sobě nese všechny potřebné specifikace úspěšného podnikání a slouží k objektivnímu náhledu na podnik. Klíčová slova: Marketingový mix, hokejový obchod, internetový obchod, analýza konkurence, SWOT analýza
Name: Suggestion of shop and eshop with ice-hockey equipment and services. Targets: Target of this essay is to make a proposal of ice-hockey store that has been already in place providing products and services to customers. All the recommendation for the future improvement will be described and discussed. Methods: In this work was used competitor analysis and SWOT analysis was made from the results of the competitor analysis . Results: The result of this work is a whole plan that contains all needed specifications of a succesfull business and serves for an objective view on the business. Key words: Marketing mix, hockey shop, e-shop, competitor analysis, SWOT analysis