Marketingový výzkum image značky Nike u studentů VŠ
Image of Nike Brand among university students
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45669Identifikátory
SIS: 110547
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Image, Nike, Studenti VŠ, propagaceKlíčová slova (anglicky)
Image, Nike, University students, promotionPráce se zabývá výzkumem image značky Nike v České republice u studentů vysokých škol. Zjištuje jak je značka vnímána v České republice, zájem a povědomí o této značce, znalost produktů a sponzorské činnosti. Teoretická část se hlavně zabývá vysvětlováním důležitých pojmů pro tuto práci jako jsou značka, image a v neposlední řadě marketingový výzkum. V praktické části je prováděn samotný sběr dat pomocí elektronického dotazování a následné vyhodnocení nasbíraných dat
This thesis is about research of image Nike in Czech Republic by the student of universities. It is finding answers how the brand is perceive in Czech Republic. How people know its products and promotion campaigns. The theory part is mainly about important definitions for my work. Like brand, image or promotion and I write about marketing research in the methodology part Practical part is about marketing research. In this work is used electronic questionary. Some recommendations how to improve the image of Nike are in this work.