dc.contributor.advisor | Štípek, Jiří | |
dc.creator | Kasálek, Jindřich | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T11:01:02Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T11:01:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/43873 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce zpracovává problematiku využívání digitálních výukových objektů (dále jen DVO) a přidružených aplikací v kontextu s využitím v praxi samotnými učiteli. Těžiště práce spočívá ve vytvoření vhodných DVO, které budou vyhovovat, jak pedagogickým nárokům, tak požadavkům učitelů z hlediska náročnosti na jejich ICT kompetence. První část práce se zabývá teoretickými předpoklady, potřebnými ke stanovení správných cílů a postupů k jejich dosažení. Ve druhé části se práce věnuje hledání problematických aspektů, návrhu protiopatření a jejich realizaci. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This Bachelor thesis deals with the problems of using digital learning objects (DLO) and affiliated applications in context with the use in practice by the teachers themselves. The thesis focuses on creating suitable DLO, which will suit both pedagogical demands and requirements of teachers from the demands of the competence views for ICT. The first part of the thesis deals with the theoretical assumptions, which are necessary to set the right targets and procedures to reach them. The second part deals with searching for the problematic points and proposals of the countermeasures, and their realizations. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | digitální výukový objekt | cs_CZ |
dc.subject | DVO | cs_CZ |
dc.subject | ICT kompetence | cs_CZ |
dc.subject | JAVA | cs_CZ |
dc.subject | digital learning objects | en_US |
dc.subject | DLO | en_US |
dc.subject | ICT competencies | en_US |
dc.subject | JAVA | en_US |
dc.title | Modulární autorské prostředí pro tvorbu digitálních výukových objektů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-09-11 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 126459 | |
dc.title.translated | Modular authoring environment for creating digital learning objects | en_US |
dc.contributor.referee | Jeřábek, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 001500404 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information Technology Oriented at Education - Technical and Information Education Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information Technology Oriented at Education - Technical and Information Education Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce zpracovává problematiku využívání digitálních výukových objektů (dále jen DVO) a přidružených aplikací v kontextu s využitím v praxi samotnými učiteli. Těžiště práce spočívá ve vytvoření vhodných DVO, které budou vyhovovat, jak pedagogickým nárokům, tak požadavkům učitelů z hlediska náročnosti na jejich ICT kompetence. První část práce se zabývá teoretickými předpoklady, potřebnými ke stanovení správných cílů a postupů k jejich dosažení. Ve druhé části se práce věnuje hledání problematických aspektů, návrhu protiopatření a jejich realizaci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This Bachelor thesis deals with the problems of using digital learning objects (DLO) and affiliated applications in context with the use in practice by the teachers themselves. The thesis focuses on creating suitable DLO, which will suit both pedagogical demands and requirements of teachers from the demands of the competence views for ICT. The first part of the thesis deals with the theoretical assumptions, which are necessary to set the right targets and procedures to reach them. The second part deals with searching for the problematic points and proposals of the countermeasures, and their realizations. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015004040106986 | |