Modulární autorské prostředí pro tvorbu digitálních výukových objektů
Modular authoring environment for creating digital learning objects
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43873Identifikátory
SIS: 126459
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jeřábek, Tomáš
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
11. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
digitální výukový objekt, DVO, ICT kompetence, JAVAKlíčová slova (anglicky)
digital learning objects, DLO, ICT competencies, JAVABakalářská práce zpracovává problematiku využívání digitálních výukových objektů (dále jen DVO) a přidružených aplikací v kontextu s využitím v praxi samotnými učiteli. Těžiště práce spočívá ve vytvoření vhodných DVO, které budou vyhovovat, jak pedagogickým nárokům, tak požadavkům učitelů z hlediska náročnosti na jejich ICT kompetence. První část práce se zabývá teoretickými předpoklady, potřebnými ke stanovení správných cílů a postupů k jejich dosažení. Ve druhé části se práce věnuje hledání problematických aspektů, návrhu protiopatření a jejich realizaci.
This Bachelor thesis deals with the problems of using digital learning objects (DLO) and affiliated applications in context with the use in practice by the teachers themselves. The thesis focuses on creating suitable DLO, which will suit both pedagogical demands and requirements of teachers from the demands of the competence views for ICT. The first part of the thesis deals with the theoretical assumptions, which are necessary to set the right targets and procedures to reach them. The second part deals with searching for the problematic points and proposals of the countermeasures, and their realizations.