Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic třicetiminutového kruhového tréninku pro ženy EXPRESKA Praha Háje
Marketing research of customer satisfaction of thirtyminutes round training for women in the EXPRESKA gym Praha Háje
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43240Identifiers
Study Information System: 111214
Collections
- Kvalifikační práce [8927]
Author
Advisor
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
17. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
marketing, spokojenost zákazníka, EXPRESKA Praha Háje, marketingový výzkum, dotazování, sportovní službyKeywords (English)
marketing, customer satisfaction, EXPRESKA gym Praha Háje, marketing research, questioning, sports servicesNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic třicetiminutového kruhového tréninku pro ženy EXPRESKA Praha Háje. Cíl: Prezentace výsledků marketingového výzkumu spokojenosti zákaznic, testování hypotéz, zjištění spokojenosti zákaznic. Metody: Dotazníkové šetření, sběr primárních dat. Výsledky: EXPRESKA Praha Háje je zařízením, jehož zákaznice jsou s fungováním provozovny poměrně spokojené. Určité slabiny byly nalezeny v oblasti doprovodných služeb, dále se ukázal problém ve volném pohybu dětí po EXPRESCE. Narazili jsme také na nedostatky v hygienickém zázemí, na problém s udržováním čistoty v provozovně a na absenci internetových stránek provozovny, včetně stránek na sociálních sítích. Celkově je však EXPRESKA Praha Háje vnímána svými klientkami pozitivně. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, EXPRESKA Praha Háje, marketinkový výzkum, dotazování, sportovní služby.
Title: Marketing research of the customer satisfaction in thirty minutes training for women at EXPRESKA gym Praha Háje. Aim of work: Presentation of the results of the marketing research of customer satisfaction and its evaluation, hypothesis testing. Methods: inquiring through the questionaire, primary data collecting. Results: The majority of female customers are satisfied with the facility EXPRESKA gym Praha Háje. However, some weaknesses come up in the field of supporting services, furthermore there were also discovered some problems connected with children, which are allowed to move freely all around the gym and they disturb other customers. There are also problems in the hygiene in the sanitary facility. In spite of all those minuses listed above is ESPRESKA positively rated by its visitors. Key words: marketing, customer satisfaction, EXPRESKA gym Praha Háje, marketing research, questioning, sports services.