dc.contributor.advisor | Bláha, Jaroslav | |
dc.creator | Krechler Barešová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-05-06T21:32:19Z | |
dc.date.available | 2017-05-06T21:32:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/40717 | |
dc.description.abstract | Tato práce zkoumá odlišnost teoretických a didaktických aspektů práce s uměleckým dílem tzv. velkých slohů (od románského umění po slohy 19. století) a moderním a postmoderním artefaktem. Mapuje současné uvažování o umění a vizuální kulturu počátku 21. století, na jejímž pozadí vznikají edukativní programy pro galerijní prostor. V rámci této práce byly následně navrženy dva konfrontační edukativní programy. Na základě jejich srovnání byla v závěru formulována specifika práce s uměleckým dílem 20. století. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis focuses on difference between theoretical and didactical aspects of work with artwork of so-called great styles (from the Romance art until art of 19. century), modern and postmodern artefact. It surveys the current thought of the early 21st century about art and visual culture. On the basis of this thought educational programs for gallery space come up. Within the framework of the thesis, two confrontational gallery educational programs have been proposed. At the end of the thesis, based on the comparison of these programs the specific aspects of 20th century artwork of educational programme in gallery have been formulated. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | galerijní animace | cs_CZ |
dc.subject | umělecké dílo 20.století | cs_CZ |
dc.subject | výstavní prostor | cs_CZ |
dc.subject | edukace | cs_CZ |
dc.subject | výtvarné umění | cs_CZ |
dc.subject | kritické myšlení | cs_CZ |
dc.subject | vizuální gramotnost | cs_CZ |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | educational programme in gallery | en_US |
dc.subject | 20thcentury artwork | en_US |
dc.subject | exhibition hall | en_US |
dc.subject | aducation | en_US |
dc.subject | fine art | en_US |
dc.subject | critical thiking | en_US |
dc.subject | visual literacy | en_US |
dc.subject | communication | en_US |
dc.title | Specifika práce s uměleckým dílem 20.století při galerijní animaci | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 122707 | |
dc.title.translated | Specific aspects of 20th century artwork of educational programme in gallery | en_US |
dc.contributor.referee | Kitzbergerová, Leonora | |
dc.identifier.aleph | 001468871 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Art Education Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Art Education Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce zkoumá odlišnost teoretických a didaktických aspektů práce s uměleckým dílem tzv. velkých slohů (od románského umění po slohy 19. století) a moderním a postmoderním artefaktem. Mapuje současné uvažování o umění a vizuální kulturu počátku 21. století, na jejímž pozadí vznikají edukativní programy pro galerijní prostor. V rámci této práce byly následně navrženy dva konfrontační edukativní programy. Na základě jejich srovnání byla v závěru formulována specifika práce s uměleckým dílem 20. století. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis focuses on difference between theoretical and didactical aspects of work with artwork of so-called great styles (from the Romance art until art of 19. century), modern and postmodern artefact. It surveys the current thought of the early 21st century about art and visual culture. On the basis of this thought educational programs for gallery space come up. Within the framework of the thesis, two confrontational gallery educational programs have been proposed. At the end of the thesis, based on the comparison of these programs the specific aspects of 20th century artwork of educational programme in gallery have been formulated. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014688710106986 | |