Zobrazit minimální záznam

Google apps in the process of making school education programme
dc.contributor.advisorSvoboda, Petr
dc.creatorRakušan, Vít
dc.date.accessioned2017-05-06T16:37:30Z
dc.date.available2017-05-06T16:37:30Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39773
dc.description.abstractV teoretické části práce autor rozebírá technologické principy Google Apps a navrhuje způsob jejich využití pro tvorbu školního vzdělávacího programu na základní umělecké škole. V praktické části předkládá výsledky akčního výzkumu ověřujícího konkrétní očekávané přínosy využití Google Apps pro tvorbu školního vzdělávacího programu. Podrobně uvádí výsledky každého ze 4 cyklů akčního výzkumu, které se současně stávají východisky cyklu následujícího. Na základě získaných zkušeností pak autor doporučuje využití inovativní technologie Google Apps jako alternativu k tradičním formám řešení týmových projektů ve školském prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractIn the theoretical part, the author discusses the technological principles of Google Apps and proposes a way to use them for making the school education programme. In the practical part presents the results of action research attesting specific expected benefits of using Google Apps for the creation of the school education programme. Details the results of each of the 4 cycles of action research, which is currently becoming the next cycle starting points. Based on the experience the author recommends the use of innovative technologies Google Apps as an alternative solution to traditional forms of team projects in the school environment.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectGoogle Appscs_CZ
dc.subjectWebové aplikacecs_CZ
dc.subjectAkční výzkumcs_CZ
dc.subjectKurikulární reforma počátečního vzdělávání v České republicecs_CZ
dc.subjectŠkolní vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávánícs_CZ
dc.subjectGoogle Appsen_US
dc.subjectWeb applicationsen_US
dc.subjectAction Researchen_US
dc.subjectCurricular Reform for Elementary Education in the Czech Republicen_US
dc.subjectSchool Education Programme for Elementary Art Educationen_US
dc.titleGoogle APPS v procesu tvorby ŠVPcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-01
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId114677
dc.title.translatedGoogle apps in the process of making school education programmeen_US
dc.contributor.refereeKalous, Jaroslav
dc.identifier.aleph001470576
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV teoretické části práce autor rozebírá technologické principy Google Apps a navrhuje způsob jejich využití pro tvorbu školního vzdělávacího programu na základní umělecké škole. V praktické části předkládá výsledky akčního výzkumu ověřujícího konkrétní očekávané přínosy využití Google Apps pro tvorbu školního vzdělávacího programu. Podrobně uvádí výsledky každého ze 4 cyklů akčního výzkumu, které se současně stávají východisky cyklu následujícího. Na základě získaných zkušeností pak autor doporučuje využití inovativní technologie Google Apps jako alternativu k tradičním formám řešení týmových projektů ve školském prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enIn the theoretical part, the author discusses the technological principles of Google Apps and proposes a way to use them for making the school education programme. In the practical part presents the results of action research attesting specific expected benefits of using Google Apps for the creation of the school education programme. Details the results of each of the 4 cycles of action research, which is currently becoming the next cycle starting points. Based on the experience the author recommends the use of innovative technologies Google Apps as an alternative solution to traditional forms of team projects in the school environment.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990014705760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV