Google APPS v procesu tvorby ŠVP
Google apps in the process of making school education programme
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39773Identifikátory
SIS: 114677
Kolekce
- Kvalifikační práce [18636]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kalous, Jaroslav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
1. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Google Apps, Webové aplikace, Akční výzkum, Kurikulární reforma počátečního vzdělávání v České republice, Školní vzdělávací program pro základní umělecké vzděláváníKlíčová slova (anglicky)
Google Apps, Web applications, Action Research, Curricular Reform for Elementary Education in the Czech Republic, School Education Programme for Elementary Art EducationV teoretické části práce autor rozebírá technologické principy Google Apps a navrhuje způsob jejich využití pro tvorbu školního vzdělávacího programu na základní umělecké škole. V praktické části předkládá výsledky akčního výzkumu ověřujícího konkrétní očekávané přínosy využití Google Apps pro tvorbu školního vzdělávacího programu. Podrobně uvádí výsledky každého ze 4 cyklů akčního výzkumu, které se současně stávají východisky cyklu následujícího. Na základě získaných zkušeností pak autor doporučuje využití inovativní technologie Google Apps jako alternativu k tradičním formám řešení týmových projektů ve školském prostředí.
In the theoretical part, the author discusses the technological principles of Google Apps and proposes a way to use them for making the school education programme. In the practical part presents the results of action research attesting specific expected benefits of using Google Apps for the creation of the school education programme. Details the results of each of the 4 cycles of action research, which is currently becoming the next cycle starting points. Based on the experience the author recommends the use of innovative technologies Google Apps as an alternative solution to traditional forms of team projects in the school environment.