Zobrazit minimální záznam

Modernistické narativní techniky a strategie ve vybraných dílech Virginie Woolfové
dc.contributor.advisorChalupský, Petr
dc.creatorŠavrdová, Iveta
dc.date.accessioned2017-04-28T04:16:24Z
dc.date.available2017-04-28T04:16:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39672
dc.description.abstractTato práce pojednává o modernistických strategiích a narativních technikách se zaměřením na vybraná díla Virginie Woolfové. Teoretická část stručně pojednává o Modernismu jako takovém. Také se věnuje skupině Bloomsbury, jež výrazně ovlivnila tvorbu Virginie Woolfové. Praktická část je zaměřena na analýzu dvou románů této autorky. Jedná se o romány Paní Dallowayová a K majáku. Tato část se zabývá přístupem autorky k vnitřnímu životu postav, gendrovým rozdílům, k tehdejší společnosti a k jejímu užití obrazných pojmenování.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with literary modernist strategies and narrative techniques in selected works of Virginia Woolf. The theoretical part gives a general outline of modernism as such. It also deals with the Bloomsbury Group which significantly influenced the work of Virginia Woolf. The practical part is focused on the analysis of two novels written by this author. These are Mrs Dalloway(1925) and To the Lighthouse(1927). This part looks into the approach of the author concerning the characters` inner life, gender, contemporary society and to her usage of imagery.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleModernist Narrative Techniques and Strategies in Selected Works of Virginia Woolfen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-17
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId71079
dc.title.translatedModernistické narativní techniky a strategie ve vybraných dílech Virginie Woolfovécs_CZ
dc.contributor.refereeGrmelová, Anna
dc.identifier.aleph001282240
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czechen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czechen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce pojednává o modernistických strategiích a narativních technikách se zaměřením na vybraná díla Virginie Woolfové. Teoretická část stručně pojednává o Modernismu jako takovém. Také se věnuje skupině Bloomsbury, jež výrazně ovlivnila tvorbu Virginie Woolfové. Praktická část je zaměřena na analýzu dvou románů této autorky. Jedná se o romány Paní Dallowayová a K majáku. Tato část se zabývá přístupem autorky k vnitřnímu životu postav, gendrovým rozdílům, k tehdejší společnosti a k jejímu užití obrazných pojmenování.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with literary modernist strategies and narrative techniques in selected works of Virginia Woolf. The theoretical part gives a general outline of modernism as such. It also deals with the Bloomsbury Group which significantly influenced the work of Virginia Woolf. The practical part is focused on the analysis of two novels written by this author. These are Mrs Dalloway(1925) and To the Lighthouse(1927). This part looks into the approach of the author concerning the characters` inner life, gender, contemporary society and to her usage of imagery.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990012822400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV