Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice
The marketing plan of Holmes Place in Czech Republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39234Identifikátory
SIS: 88680
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ješinová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, marketingové cíle, marketingová kampaň, cílová skupinaBakalářská práce Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice je analýzou marketingových kampaní z roku 2010 a návrhem nové kampaně pro rok 2011. Práce je podložená teoretickými poznatky a ověřená skutečnou praxí. Zahrnuje analýzu současné situace klubů Holmes Place na českém trhu, jejich slabé a silné stránky a také příležitosti a hrozby. Na základě aktuálních firemních zdrojů bude vytvořen návrh marketingové kampaně, který bude předložen vedení firmy a pokud bude mít pozitivní ohlasy, stane se základním materiálem k realizaci jarní kampaně.
This bachelor paper, The Marketing plan of Holmes Place company in Czech Republic is a analysis marketing campaigns in 2010 and design new campaign in 2011. The work is based on theory and practice findings. It includes analysis of present situation of Holmes Place clubs in czech market. It presents the strong and weak side and also opportunities and threats. The design of marketing campaign will be created from actual sources of company. The all work will be offered top management and if you have positive feedback, it should become a basic material for the spring campaign.