dc.contributor.advisor | Žďárek, Karel | |
dc.creator | Wirnitzerová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T00:45:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T00:45:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/39232 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání metod výuky anglického jazyka na základě analýzy sledovaných hodin v bilingvní a jazykové školce, které jsou zaměřeny na výuku anglického jazyka. Teoretická část popisuje výukové metody, které jsou obecně používané ve výuce a charakterizuje jejich hlavní principy. Objasnění pojmů metoda, přístup, technika a princip je v této části zahrnuto taktéž. Praktická část obsahuje popis jednotlivých sledovaných hodin a analýzu aplikace metod výuky anglického jazyka v praxi. Závěry analýzy vycházejí z četnosti výskytu výukových metod. Výsledky pozorování v obou školkách jsou dále vzájemně porovnány. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is aimed at comparing ELT methods based on analysis of observed lessons in a bilingual and language preschool, which focus on teaching English. The theoretical part describes eight teaching methods generally used in the teaching process and characterizes their main principles. The explanation of terms method, approach, technique and principle is included in this part as well. The practical part contains description of individual observed lessons and analyses the application of ELT methods put in practice. The outcomes of the study are based on frequency of accurence of the teaching methods. Further, the results of observations in both preschools are subjected to mutual comparison. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | ESL metody | cs_CZ |
dc.subject | metody výuky anglického jazyka | cs_CZ |
dc.subject | jazyková školka | cs_CZ |
dc.subject | biligvní školka | cs_CZ |
dc.subject | anglická školka | cs_CZ |
dc.subject | výuka angličtiny | cs_CZ |
dc.subject | učení angličtiny | cs_CZ |
dc.subject | bilingvismus | cs_CZ |
dc.subject | angličtina v předškolním věku | cs_CZ |
dc.subject | děti předškolního věku | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | rodilý mluvčí | cs_CZ |
dc.subject | ELT methods | en_US |
dc.subject | ESL methods | en_US |
dc.subject | language preschool | en_US |
dc.subject | bilingual preschool | en_US |
dc.subject | English preschool | en_US |
dc.subject | teaching English | en_US |
dc.subject | learning English | en_US |
dc.subject | bilingualism | en_US |
dc.subject | English in preschool age | en_US |
dc.subject | very young learners | en_US |
dc.subject | preschool age | en_US |
dc.subject | native speaker | en_US |
dc.title | Comparison of ELT methods used in a bilingual preschool and a language preschool | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-02 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 102867 | |
dc.title.translated | Porovnání výukových metod ve výuce anglického jazyka v bilingvní a jazykové mateřské škole | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Červinková Poesová, Kristýna | |
dc.identifier.aleph | 001366354 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání metod výuky anglického jazyka na základě analýzy sledovaných hodin v bilingvní a jazykové školce, které jsou zaměřeny na výuku anglického jazyka. Teoretická část popisuje výukové metody, které jsou obecně používané ve výuce a charakterizuje jejich hlavní principy. Objasnění pojmů metoda, přístup, technika a princip je v této části zahrnuto taktéž. Praktická část obsahuje popis jednotlivých sledovaných hodin a analýzu aplikace metod výuky anglického jazyka v praxi. Závěry analýzy vycházejí z četnosti výskytu výukových metod. Výsledky pozorování v obou školkách jsou dále vzájemně porovnány. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis is aimed at comparing ELT methods based on analysis of observed lessons in a bilingual and language preschool, which focus on teaching English. The theoretical part describes eight teaching methods generally used in the teaching process and characterizes their main principles. The explanation of terms method, approach, technique and principle is included in this part as well. The practical part contains description of individual observed lessons and analyses the application of ELT methods put in practice. The outcomes of the study are based on frequency of accurence of the teaching methods. Further, the results of observations in both preschools are subjected to mutual comparison. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013663540106986 | |