Zobrazit minimální záznam

Porovnání výukových metod ve výuce anglického jazyka v bilingvní a jazykové mateřské škole
dc.contributor.advisorŽďárek, Karel
dc.creatorWirnitzerová, Jitka
dc.date.accessioned2017-04-28T00:45:17Z
dc.date.available2017-04-28T00:45:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39232
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na porovnání metod výuky anglického jazyka na základě analýzy sledovaných hodin v bilingvní a jazykové školce, které jsou zaměřeny na výuku anglického jazyka. Teoretická část popisuje výukové metody, které jsou obecně používané ve výuce a charakterizuje jejich hlavní principy. Objasnění pojmů metoda, přístup, technika a princip je v této části zahrnuto taktéž. Praktická část obsahuje popis jednotlivých sledovaných hodin a analýzu aplikace metod výuky anglického jazyka v praxi. Závěry analýzy vycházejí z četnosti výskytu výukových metod. Výsledky pozorování v obou školkách jsou dále vzájemně porovnány.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is aimed at comparing ELT methods based on analysis of observed lessons in a bilingual and language preschool, which focus on teaching English. The theoretical part describes eight teaching methods generally used in the teaching process and characterizes their main principles. The explanation of terms method, approach, technique and principle is included in this part as well. The practical part contains description of individual observed lessons and analyses the application of ELT methods put in practice. The outcomes of the study are based on frequency of accurence of the teaching methods. Further, the results of observations in both preschools are subjected to mutual comparison.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectESL metodycs_CZ
dc.subjectmetody výuky anglického jazykacs_CZ
dc.subjectjazyková školkacs_CZ
dc.subjectbiligvní školkacs_CZ
dc.subjectanglická školkacs_CZ
dc.subjectvýuka angličtinycs_CZ
dc.subjectučení angličtinycs_CZ
dc.subjectbilingvismuscs_CZ
dc.subjectangličtina v předškolním věkucs_CZ
dc.subjectděti předškolního věkucs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjectrodilý mluvčícs_CZ
dc.subjectELT methodsen_US
dc.subjectESL methodsen_US
dc.subjectlanguage preschoolen_US
dc.subjectbilingual preschoolen_US
dc.subjectEnglish preschoolen_US
dc.subjectteaching Englishen_US
dc.subjectlearning Englishen_US
dc.subjectbilingualismen_US
dc.subjectEnglish in preschool ageen_US
dc.subjectvery young learnersen_US
dc.subjectpreschool ageen_US
dc.subjectnative speakeren_US
dc.titleComparison of ELT methods used in a bilingual preschool and a language preschoolen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-02
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId102867
dc.title.translatedPorovnání výukových metod ve výuce anglického jazyka v bilingvní a jazykové mateřské školecs_CZ
dc.contributor.refereeČervinková Poesová, Kristýna
dc.identifier.aleph001366354
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zaměřena na porovnání metod výuky anglického jazyka na základě analýzy sledovaných hodin v bilingvní a jazykové školce, které jsou zaměřeny na výuku anglického jazyka. Teoretická část popisuje výukové metody, které jsou obecně používané ve výuce a charakterizuje jejich hlavní principy. Objasnění pojmů metoda, přístup, technika a princip je v této části zahrnuto taktéž. Praktická část obsahuje popis jednotlivých sledovaných hodin a analýzu aplikace metod výuky anglického jazyka v praxi. Závěry analýzy vycházejí z četnosti výskytu výukových metod. Výsledky pozorování v obou školkách jsou dále vzájemně porovnány.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is aimed at comparing ELT methods based on analysis of observed lessons in a bilingual and language preschool, which focus on teaching English. The theoretical part describes eight teaching methods generally used in the teaching process and characterizes their main principles. The explanation of terms method, approach, technique and principle is included in this part as well. The practical part contains description of individual observed lessons and analyses the application of ELT methods put in practice. The outcomes of the study are based on frequency of accurence of the teaching methods. Further, the results of observations in both preschools are subjected to mutual comparison.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990013663540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV