Comparison of ELT methods used in a bilingual preschool and a language preschool
Porovnání výukových metod ve výuce anglického jazyka v bilingvní a jazykové mateřské škole
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39232Identifiers
Study Information System: 102867
Collections
- Kvalifikační práce [17867]
Author
Advisor
Referee
Červinková Poesová, Kristýna
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
English Language Oriented at Education - Pedagogy
Department
Information is unavailable
Date of defense
2. 6. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
English
Grade
Good
Keywords (Czech)
ESL metody, metody výuky anglického jazyka, jazyková školka, biligvní školka, anglická školka, výuka angličtiny, učení angličtiny, bilingvismus, angličtina v předškolním věku, děti předškolního věku, předškolní věk, rodilý mluvčíKeywords (English)
ELT methods, ESL methods, language preschool, bilingual preschool, English preschool, teaching English, learning English, bilingualism, English in preschool age, very young learners, preschool age, native speakerTato bakalářská práce je zaměřena na porovnání metod výuky anglického jazyka na základě analýzy sledovaných hodin v bilingvní a jazykové školce, které jsou zaměřeny na výuku anglického jazyka. Teoretická část popisuje výukové metody, které jsou obecně používané ve výuce a charakterizuje jejich hlavní principy. Objasnění pojmů metoda, přístup, technika a princip je v této části zahrnuto taktéž. Praktická část obsahuje popis jednotlivých sledovaných hodin a analýzu aplikace metod výuky anglického jazyka v praxi. Závěry analýzy vycházejí z četnosti výskytu výukových metod. Výsledky pozorování v obou školkách jsou dále vzájemně porovnány.
This bachelor thesis is aimed at comparing ELT methods based on analysis of observed lessons in a bilingual and language preschool, which focus on teaching English. The theoretical part describes eight teaching methods generally used in the teaching process and characterizes their main principles. The explanation of terms method, approach, technique and principle is included in this part as well. The practical part contains description of individual observed lessons and analyses the application of ELT methods put in practice. The outcomes of the study are based on frequency of accurence of the teaching methods. Further, the results of observations in both preschools are subjected to mutual comparison.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Specifika a rozdíly v práci s dětmi v mateřské škole a dětské skupině
Defence status: DEFENDEDNeradová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Date of defense: 8. 9. 2016 -
Specifičnost pojetí klavírní výuky dětí předškolního věku
Defence status: DEFENDEDNohová, Vladislava (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)Date of defense: 8. 9. 2015Diplomová práce se věnuje specifičnosti výuky hry na klavír dětí předškolního věku. Uvádí do souvislostí poznatky vývojové psychologie, hudební psychologie a klavírní metodiky s jejich odrazem v praktické výuce hry na ... -
Univerzitní a firemní mateřské školy v České republice
Defence status: DEFENDEDJirdásková, Pavla (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Date of defense: 22. 5. 2014